Gå til innhold

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]

b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
GAh! Hvorfor skal jeg være blid når jeg nettopp har våknet? faens foreldre som ikke har anstendighet nok til å banke på en gang før de tramper inn. Hva om jeg sto der kliss naken eller noe?!

6234197[/snapback]

Jeg ville kasta en lampe etter dem.

Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten):

Two old ladies are outside their nursing home, having a drink and a smoke, when it starts to rain. One of the old ladies pulls out a condom, cuts off the end, puts it over her cigarette, and continues smoking.

Maude: What in the hell is that?

Mabel: A condom. This way my cigarette doesn't get wet.

Maude: Where did you get it?

Mabel: You can get them at any drugstore.

The next day, Maude hobbles herself into the local drugstore and announces to the pharmacist that she wants a box of condoms.

The pharmacist, obviously embarrassed, looks at her kind of strangely (she is after all, over 80 years of age), but very delicately asks what brand of condom she prefers.

"Doesn't matter Sonny, as long as it fits on a Camel."

Endret av Bundy
Lenke til kommentar

God morgen folkens :) Da er det 40 min til landskamp på tv3. Snakker da om England-Jamaica. Gleder meg

Pluss at pappa er å henter mobilen min<3 Kan bli en fortreffelig dag :)

NP: Calibra - Where are all the starcrafts gone? :love:

Lenke til kommentar
God Morgen Seether :)

6234241[/snapback]

Nja :p

Hva om noen titter inn vinduet :dribble:

6234229[/snapback]

Vel, de har da sett det før :ermm:

Æsj, gni det inn da. Minst to år til jeg får flyttet ut :(

6234231[/snapback]

Var ikke meningen å gni det inn :\

6234285[/snapback]

ahh okey. Er vel bare i dårlig humør.

Heldigvis er nærmeste butikk åpen i 2 timer til. Altså rekker jeg å sykle ut og kjøpe meg noe digg :)

Lenke til kommentar
Har en reisekamerat, men han har akkurat samme problemet som meg, kjaere TSP. Vi er i samme situasjon, med altfor mye bagasje. Menmen, det ordner seg.

Seether: God morgen

Bundy: Hahahahahaha

6234441[/snapback]

Men har du ikke vært hjemmeom i Norge både nå og da? Kunne du ikke tenkt på dette litt før?

Lenke til kommentar
Har en reisekamerat, men han har akkurat samme problemet som meg, kjaere TSP. Vi er i samme situasjon, med altfor mye bagasje. Menmen, det ordner seg.

6234441[/snapback]

Hey duh. Hvordan går det med deg? syns det er utrolig at du skal komme tilbake til Norge jeg. Da er det endelig virkelig..ett helt fuckings år har gått :ermm:

*angst*

Lenke til kommentar

Heldigvis er nærmeste butikk åpen i 2 timer til. Altså rekker jeg å sykle ut og kjøpe meg noe digg  :)

6234389[/snapback]

Du får sykle naken til butikken da, så får du kanskje ut litt spenning :)

Lenke til kommentar

Heldigvis er nærmeste butikk åpen i 2 timer til. Altså rekker jeg å sykle ut og kjøpe meg noe digg  :)

6234389[/snapback]

6234495[/snapback]

haha, ser det for meg, en jente sykler alt hun har naken for og rekke og kjøpe goddis før nærkjøpet stenger :p

EDIT:noen skrive feil :p

Endret av Foxyboy
Lenke til kommentar

6234389[/snapback]

6234495[/snapback]

haha, ser det for meg, en fyr sykler alt han har naken for og rekke og kjøpe goddis før nærkjøpet stenger :p

6234510[/snapback]

En fyr jah :wee:

Lenke til kommentar

6234441[/snapback]

Men har du ikke vært hjemmeom i Norge både nå og da? Kunne du ikke tenkt på dette litt før?

6234480[/snapback]

Jeg har vaert hjemme i Norge til jul, og det er alt. Da hadde jeg julegaver aa ta med hjem i tillegg, saa det er begrenset hvor mye jeg kunne ta med for aa legge igjen der hjemme. Jeg har tenkt paa det foer, men hva mener du jeg skulle ha gjort?

Lenke til kommentar

6234389[/snapback]

6234495[/snapback]

haha, ser det for meg, en fyr sykler alt han har naken for og rekke og kjøpe goddis før nærkjøpet stenger :p

6234510[/snapback]

En fyr jah :wee:

6234516[/snapback]

Tihi.

Huff. Bestevenninnen min hjemme er borte hele neste uke. Hun drar en time foer jeg kommer hjem. >_<

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...