Gå til innhold

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]

b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg har allerede en sekk, men der har jeg baerbar pc og en del andre blader og dokumenter som jeg trenger. Samt en del ting jeg helst ikke vil legge i bagasjen som skal kastes rundt. Maa ta en sekk til.

6233768[/snapback]

Economy uten frequent flyer-card tillater bare et kolli håndbaggasje...

Lenke til kommentar

80kr/kg er grusomt mye jo.

Og hva som er tillatt ifoelge reglene og hva som faktisk slipper igjennom er to forskjellige ting. Derfor legger jeg ting som til noeds kan legges igjen i en bag, saa faar jeg haape paa det beste. Hvis de klager, saa faar jeg bare forklare dem at det er minner fra et helt aar i Frankrike som ligger i den sekken, at det er utrolig viktig for meg, og at vi fikk ta med 30kg ned, men bare 20kg opp, og jeg derfor bommet litt. Jeg skal nok fint klare aa presse fram taarer i oeynene, saa jeg faar haape de er snille

Lenke til kommentar

Hvis vi har vilt mye baggasje er trikset å la all den stor håndbaggasjen stå på oppbevaring mens man sjekker inn. :wee:

Cargo er blitt dyrt, særlig pga høye drivstoffpriser. Derfor håper jo flyselskapet at du har med så lite som mulig - særlig om du selv er ganske stor også. :p

Endret av JoachimR
Lenke til kommentar

Problemet er at jeg har baerbar pc m/diverse i en sekk, boeker i en sekk og kamera i egen veske. :p Haaper jeg overlever.

Vertspappa er kameramann, naar han reiser (han gjoer mye naturdokumentarer) har han alt utstyret som kameramann. Noen her som har sett et profesjonelt videokamera? Vi snakker ganske mange titalls kg. ekstra i haandbagasje. Ordner dog slike ting i forveien, som oftest.

En kompis som flyttet til Tanzania med familien hadde 230 kg i overvekt. Det ble godt over 40'000 det :p

Lenke til kommentar

Har du ikke en reisekamerat eller noe slikt som ikke har tenkt å ha med noe særlig handbagasje?

Da kunne jo han gått gjennom tollen med din sekk... Slik at de ikke så at du hadde en hel haug av handbagasje hvis det ikke er lov...

edit: jaja, goodbye, borte igjen til i morgen

Endret av The Strategy-player
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...