PlatinumFlyer Skrevet 3. juni 2006 Del Skrevet 3. juni 2006 80 kr/kg er jo ikke så grusomt ille... *Tenke på når vi har sendt bagger som SAS Cargo* Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 3. juni 2006 Del Skrevet 3. juni 2006 Jeg har allerede en sekk, men der har jeg baerbar pc og en del andre blader og dokumenter som jeg trenger. Samt en del ting jeg helst ikke vil legge i bagasjen som skal kastes rundt. Maa ta en sekk til. 6233768[/snapback] Economy uten frequent flyer-card tillater bare et kolli håndbaggasje... Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 3. juni 2006 Del Skrevet 3. juni 2006 God morgen! Nå skal jeg jaggu meg ut å jogge Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 3. juni 2006 Del Skrevet 3. juni 2006 80kr/kg er grusomt mye jo. Og hva som er tillatt ifoelge reglene og hva som faktisk slipper igjennom er to forskjellige ting. Derfor legger jeg ting som til noeds kan legges igjen i en bag, saa faar jeg haape paa det beste. Hvis de klager, saa faar jeg bare forklare dem at det er minner fra et helt aar i Frankrike som ligger i den sekken, at det er utrolig viktig for meg, og at vi fikk ta med 30kg ned, men bare 20kg opp, og jeg derfor bommet litt. Jeg skal nok fint klare aa presse fram taarer i oeynene, saa jeg faar haape de er snille Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 3. juni 2006 Del Skrevet 3. juni 2006 (endret) Hvis vi har vilt mye baggasje er trikset å la all den stor håndbaggasjen stå på oppbevaring mens man sjekker inn. Cargo er blitt dyrt, særlig pga høye drivstoffpriser. Derfor håper jo flyselskapet at du har med så lite som mulig - særlig om du selv er ganske stor også. Endret 3. juni 2006 av JoachimR Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 3. juni 2006 Del Skrevet 3. juni 2006 Jeg tar da aldri med meg handbagasje samtidig som jeg sjekker inn, spesielt ikke om jeg har for mye. Men innbiller meg at de kan nekte meg adgang paa flyet hvis jeg har med for mye? Kreve at jeg legger det igjen eller no. Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 3. juni 2006 Del Skrevet 3. juni 2006 Så klart, men det gjør de da sjeldent. Ellers er det greit å skylde på bærbar PC om de synes du har for mye carry-on, den vil de jo ikke sjekke inn uansett. Pleier bare å peke på frequent-flyer kortet som henger på håndbaggasjen jeg, så går det alltid fint. Lenke til kommentar
reds Skrevet 3. juni 2006 Del Skrevet 3. juni 2006 Jippi, det blir utelan alikevel.... Sol og fint. Ute i partytelt. Trampoline 3m fra pc'n. Paradis. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 3. juni 2006 Del Skrevet 3. juni 2006 Jippi, det blir utelan alikevel.... Sol og fint. Ute i partytelt. Trampoline 3m fra pc'n. Paradis. 6233885[/snapback] HAHAHA! Jeg misunner deg! Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 3. juni 2006 Del Skrevet 3. juni 2006 Problemet er at jeg har baerbar pc m/diverse i en sekk, boeker i en sekk og kamera i egen veske. Haaper jeg overlever. Vertspappa er kameramann, naar han reiser (han gjoer mye naturdokumentarer) har han alt utstyret som kameramann. Noen her som har sett et profesjonelt videokamera? Vi snakker ganske mange titalls kg. ekstra i haandbagasje. Ordner dog slike ting i forveien, som oftest. En kompis som flyttet til Tanzania med familien hadde 230 kg i overvekt. Det ble godt over 40'000 det Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 3. juni 2006 Del Skrevet 3. juni 2006 En kompis som flyttet til Tanzania med familien hadde 230 kg i overvekt. Det ble godt over 40'000 det 6233901[/snapback] Den er fin Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 3. juni 2006 Del Skrevet 3. juni 2006 Du tar jo gjerne ikke flyttelasset ditt med på den måten. Da fikser man enten flycargo hvis det bare er en hundre kilo eller så vurderer man en liten fraktcontainer. Når vi har bodd halvår i utlandet har vi gått såpass dratisk til verks som container. Lenke til kommentar
TSP Skrevet 3. juni 2006 Del Skrevet 3. juni 2006 (endret) Har du ikke en reisekamerat eller noe slikt som ikke har tenkt å ha med noe særlig handbagasje? Da kunne jo han gått gjennom tollen med din sekk... Slik at de ikke så at du hadde en hel haug av handbagasje hvis det ikke er lov... edit: jaja, goodbye, borte igjen til i morgen Endret 3. juni 2006 av The Strategy-player Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 3. juni 2006 Del Skrevet 3. juni 2006 Tollen bryr seg ikke om mengden baggasje... Lenke til kommentar
Kadmium Skrevet 3. juni 2006 Del Skrevet 3. juni 2006 Det eneste de konsentrerer seg om er vel vekten? Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 3. juni 2006 Del Skrevet 3. juni 2006 Hallo? Tollen bryr seg om hva du har I baggasjen, ikke mengde eller vekt... På annet enn tobakk og søtsaker der det er grenser satt på vekt. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 3. juni 2006 Del Skrevet 3. juni 2006 Fælt til stille det var her nå. Venter bare på at en kompis skal komme jeg nå. Imens kan jeg spise litt jordbær <3 Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 3. juni 2006 Del Skrevet 3. juni 2006 Setter meg ut i solen jeg. Burde lese naturfag, men starter med litt mer skjønnliterært stoff enn det. Lenke til kommentar
Seether Skrevet 3. juni 2006 Del Skrevet 3. juni 2006 GAh! Hvorfor skal jeg være blid når jeg nettopp har våknet? faens foreldre som ikke har anstendighet nok til å banke på en gang før de tramper inn. Hva om jeg sto der kliss naken eller noe?! Lenke til kommentar
Lightningwolf Skrevet 3. juni 2006 Del Skrevet 3. juni 2006 GAh! Hvorfor skal jeg være blid når jeg nettopp har våknet? faens foreldre som ikke har anstendighet nok til å banke på en gang før de tramper inn. Hva om jeg sto der kliss naken eller noe?! 6234197[/snapback] Da skulle jeg likt og være foreldrene dine. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg