Gå til innhold

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]

b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hmmm, hvis det er kladdebøker fra skolen osv og du må betale 320 kroner for å få de med deg hjem så skjønner jeg at du kaster det. :)

Men funderer på når skolestrart er i år for høyskoler og slikt. Spør ikke om suppert altså, bare sitter på jobb og sjekker om det matcher med jobbing. :wee:

Lenke til kommentar
Gjest Yoshi
Arbeidstdag FTW! Og så er det sove, og så stå opp, spise og dra på fylla :wee:

6233487[/snapback]

Hehe, kan jeg se frem til litt seriøst fyllemoderering, da? :p

"Denne tråden er for domm, stenges... HHAHAAAHAHA!"

Lenke til kommentar
Arbeidstdag FTW! Og så er det sove, og så stå opp, spise og dra på fylla :wee:

6233487[/snapback]

Hehe, kan jeg se frem til litt seriøst fyllemoderering, da? :p

"Denne tråden er for domm, stenges... HHAHAAAHAHA!"

6233495[/snapback]

:!:

Jeh, jeg skal jobbe i dag! :woot:

6233503[/snapback]

Heldige deg!

Lenke til kommentar
Jeh, jeg skal jobbe i dag! :woot:

6233503[/snapback]

Heldige deg!

6233508[/snapback]

Ja, jeg er heldig. For jeg får faktisk mopedlappen når jeg er ferdig med å jobbe. Gratis liksom. :cool:

Endret av NorthGarden
Lenke til kommentar
Hmmm, hvis det er kladdebøker fra skolen osv og du må betale 320 kroner for å få de med deg hjem så skjønner jeg at du kaster det. :)

Men funderer på når skolestrart er i år for høyskoler og slikt. Spør ikke om suppert altså, bare sitter på jobb og sjekker om det matcher med jobbing. :wee:

6233472[/snapback]

Det er ikke akkurat kladdeboeker, det er vel heller alt jeg har skrevet inn (alt jeg har laert paa skolen) fra dette aaret. Har en kladdebok, hvor jeg noterer og gjoer oppgaver. Det viktige renskriver jeg inn i boeker for hvert enkelte fag. Har naa 5 kg med slike skriveboeker, samt 4-5 kg andre papirer. Har utrolig lite lyst til aa kaste det, men maa man saa maa man. Betaler ikke 700kr for aa faa det med meg hjem.

Lenke til kommentar
Omg. Jeg maa betale mellom 800 og 1200 kroner i overvekt. Jaevla idioter paa SAS. 80kroner per kg er jo flaaing for faen! Hva faen skal jeg gjoere naa, har ikke tenkt til aa betale like mye for bagasjen som jeg betalte for flybilletten. Helvete heller

6233340[/snapback]

skaff deg en sekk som går akkurat under størrelsene til håndbagasje og putt de tyngste tingene inni den!

Lenke til kommentar
Omg. Jeg maa betale mellom 800 og 1200 kroner i overvekt. Jaevla idioter paa SAS. 80kroner per kg er jo flaaing for faen! Hva faen skal jeg gjoere naa, har ikke tenkt til aa betale like mye for bagasjen som jeg betalte for flybilletten. Helvete heller

6233340[/snapback]

skaff deg en sekk som går akkurat under størrelsene til håndbagasje og putt de tyngste tingene inni den!

6233753[/snapback]

Jeg har allerede en sekk, men der har jeg baerbar pc og en del andre blader og dokumenter som jeg trenger. Samt en del ting jeg helst ikke vil legge i bagasjen som skal kastes rundt. Maa ta en sekk til.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...