Herr Brun Skrevet 3. juni 2006 Del Skrevet 3. juni 2006 Omg. Jeg maa betale mellom 800 og 1200 kroner i overvekt. Jaevla idioter paa SAS. 80kroner per kg er jo flaaing for faen! Hva faen skal jeg gjoere naa, har ikke tenkt til aa betale like mye for bagasjen som jeg betalte for flybilletten. Helvete heller Lenke til kommentar
TSP Skrevet 3. juni 2006 Del Skrevet 3. juni 2006 Spist for mye i Frankrike? =P Men er du på flyplassen nå eller? Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 3. juni 2006 Del Skrevet 3. juni 2006 Møtte på en kar i går i butikken. Han er faren til en, og han trudde jeg var broren min O_o Jeg er 17 om 13 dager, og broren min er nærmere 20. Var også på sånn type resturant greie med familien for ei stund sia, og da var det sånn " De voksene skal ha vårrull" ( farmora mi som sa det, og hu hadde vel styrt litt fælt med detta greiene ) også fikk jeg en. Jaja. Vårrull er jo godt det ^^ Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 3. juni 2006 Del Skrevet 3. juni 2006 Hoho, fest på jobb. DDE og Vømmøl Spellemannslag kommer om en liten stund. Lenke til kommentar
TSP Skrevet 3. juni 2006 Del Skrevet 3. juni 2006 Hoho, fest på jobb. DDE og Vømmøl Spellemannslag kommer om en liten stund. 6233365[/snapback] Du skal slutte? Lenke til kommentar
The Norwegian Skrevet 3. juni 2006 Del Skrevet 3. juni 2006 Omg. Jeg maa betale mellom 800 og 1200 kroner i overvekt. Jaevla idioter paa SAS. 80kroner per kg er jo flaaing for faen! Hva faen skal jeg gjoere naa, har ikke tenkt til aa betale like mye for bagasjen som jeg betalte for flybilletten. Helvete heller 6233340[/snapback] Du er jo dum som har med deg for mye bagasje da. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 3. juni 2006 Del Skrevet 3. juni 2006 Omg. Jeg maa betale mellom 800 og 1200 kroner i overvekt. Jaevla idioter paa SAS. 80kroner per kg er jo flaaing for faen! Hva faen skal jeg gjoere naa, har ikke tenkt til aa betale like mye for bagasjen som jeg betalte for flybilletten. Helvete heller 6233340[/snapback] Du er jo dum som har med deg for mye bagasje da. 6233369[/snapback] Han har da vært i det landet i ganske lang tid. Kan ikke unngå å kjøpe ting da. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 3. juni 2006 Del Skrevet 3. juni 2006 Spist for mye i Frankrike? =P Men er du på flyplassen nå eller? 6233356[/snapback] Haha? Snakker om bagasje, ikke egenvekt. er ikke paa flyplassen nei. Glad for at jeg sjekket slikt i forkant Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 3. juni 2006 Del Skrevet 3. juni 2006 Omg. Jeg maa betale mellom 800 og 1200 kroner i overvekt. Jaevla idioter paa SAS. 80kroner per kg er jo flaaing for faen! Hva faen skal jeg gjoere naa, har ikke tenkt til aa betale like mye for bagasjen som jeg betalte for flybilletten. Helvete heller 6233340[/snapback] Du er jo dum som har med deg for mye bagasje da. 6233369[/snapback] Og du er en trangsynt idiot som ikke aner noe om hva du prater om. Pakk sammen alle dine klaer, boeker, dvder, cder etc. etc. Se hva det kommer paa. Jeg har bodd her nede i et aar. Dessuten kunne vi ta med 30kg naar vi kom nedover. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 3. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 3. juni 2006 Og du er en trangsynt idiot som ikke aner noe om hva du prater om. Pakk sammen alle dine klaer, boeker, dvder, cder etc. etc. Se hva det kommer paa. Jeg har bodd her nede i et aar. Dessuten kunne vi ta med 30kg naar vi kom nedover. 6233391[/snapback] Nå roer man følelsene sine litt her folks, ok? Ingen grunn til å gå den veien. Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 3. juni 2006 Del Skrevet 3. juni 2006 Det er ikke alltid de tar betalt selv om de skal det, det er ihvertfall min erfaring. Men lykke til og god reise hjem Herr Brun! Gled deg til æøå Lenke til kommentar
Solid Skrevet 3. juni 2006 Del Skrevet 3. juni 2006 That's life brun. Sas tok en kabel og dreit rett over hodet ditt. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 3. juni 2006 Del Skrevet 3. juni 2006 Og du er en trangsynt idiot som ikke aner noe om hva du prater om. Pakk sammen alle dine klaer, boeker, dvder, cder etc. etc. Se hva det kommer paa. Jeg har bodd her nede i et aar. Dessuten kunne vi ta med 30kg naar vi kom nedover. 6233391[/snapback] Nå roer man følelsene sine litt her folks, ok? Ingen grunn til å gå den veien. 6233397[/snapback] Beklager b-real. Jeg er irritert, han kaller meg dum, da svarer jeg med samme mynt. *telle til ti og se paa det fine vaeret* Lenke til kommentar
TSP Skrevet 3. juni 2006 Del Skrevet 3. juni 2006 Spist for mye i Frankrike? =P Men er du på flyplassen nå eller? 6233356[/snapback] Haha? Snakker om bagasje, ikke egenvekt. er ikke paa flyplassen nei. Glad for at jeg sjekket slikt i forkant 6233385[/snapback] Hørt om ironi? Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 3. juni 2006 Del Skrevet 3. juni 2006 Det er ikke alltid de tar betalt selv om de skal det, det er ihvertfall min erfaring. Men lykke til og god reise hjem Herr Brun! Gled deg til æøå 6233408[/snapback] Naar det er snakk om et par-tre kg, saa tar de kanskje ikke betalt, men naa er det jo snakk om 10-15kg overvekt. Maa ta med meg en ekstra sekk haandbagasje eller noe, med ting som til noeds kan kastes. Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 3. juni 2006 Del Skrevet 3. juni 2006 (endret) Kastes? hvilke ting har du tenkt til å kaste da? Og er det ingen muligheter til å sende til billigere hjem med et eller annet selskap som sender ting? Husker venninnen min som var i USA sendte masse greier hjem før hun kom tilbake. Endret 3. juni 2006 av Anette_ Lenke til kommentar
TSP Skrevet 3. juni 2006 Del Skrevet 3. juni 2006 Det er ikke alltid de tar betalt selv om de skal det, det er ihvertfall min erfaring. Men lykke til og god reise hjem Herr Brun! Gled deg til æøå 6233408[/snapback] Kan jo alltids hende at han er blitt så vant til å skrive "aa" "ae" og "oe" at han fortsetter med det. Var forøvrig ment ironisk det jeg skrev til LarsP også. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 3. juni 2006 Del Skrevet 3. juni 2006 Kastes? hvilke ting har du tenkt til å kaste da? Og er det ingen muligheter til å sende til billigere hjem med et eller annet selskap som sender ting? Husker venninnen min som var i USA sendte masse greier hjem før hun kom tilbake. 6233424[/snapback] Diverse blader, boeker, skriveboeker etc. Papir er jaevlig tungt, har sikkert 3-4 kg av det. Noe klaer klarer jeg meg sikkert uten. Proever aa finne alternativ transport naa, men det er lettere sagt enn gjort. Lenke til kommentar
TSP Skrevet 3. juni 2006 Del Skrevet 3. juni 2006 Kastes? :idontgetit: hvilke ting har du tenkt til å kaste da? Og er det ingen muligheter til å sende til billigere hjem med et eller annet selskap som sender ting? Husker venninnen min som var i USA sendte masse greier hjem før hun kom tilbake. 6233424[/snapback] Fra ordboka: Kaste Ukjent verb for de fleste kvinner. Og de kvinner som eventuelt vet hva ordets mening er, fordømmer den. Forøvrig et bilde: http://bilder.hardware.no/142/142721/i_142721-564x376.jpg i bakgrunnen der, over hodet til Kenneth, kan dere se meg... Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 3. juni 2006 Del Skrevet 3. juni 2006 Hoho, fest på jobb. DDE og Vømmøl Spellemannslag kommer om en liten stund. 6233365[/snapback] Kult! Vømmøl er kvalitetsmusikk, fast inventar i bilen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg