b-real Skrevet 3. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 3. juni 2006 Har bare et akutt behov for søvn jeg :\ Lenke til kommentar
TSP Skrevet 3. juni 2006 Del Skrevet 3. juni 2006 Blir man betalt for å gjøre statistroller? Lenke til kommentar
b-real Skrevet 3. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 3. juni 2006 Blir man betalt for å gjøre statistroller? 6233256[/snapback] Kommer vel ann på skuespillet eller hva man er i statistrolle i, men normalt så vil jeg ikke tro det. Hvordan det? Lenke til kommentar
TSP Skrevet 3. juni 2006 Del Skrevet 3. juni 2006 Har vært i tre statistroller for "Melonas" den siste uken. Men bryr meg ikke om pengene i grunn, det at jeg nok en gang fikk komme til NRK en uke er belønning nok Lenke til kommentar
The Norwegian Skrevet 3. juni 2006 Del Skrevet 3. juni 2006 HAHA! TC live-chat - Norges mest populære chat! Lenke til kommentar
b-real Skrevet 3. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 3. juni 2006 Har vært i tre statistroller for "Melonas" den siste uken. Men bryr meg ikke om pengene i grunn, det at jeg nok en gang fikk komme til NRK en uke er belønning nok 6233263[/snapback] Så artig da Vel, nrk er jo i streik, så om du får noe får man vente å se o.O Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 3. juni 2006 Del Skrevet 3. juni 2006 Er det bare meg, eller smisker du litt i signaturen din Acolytgutripper? :b Lenke til kommentar
TSP Skrevet 3. juni 2006 Del Skrevet 3. juni 2006 (endret) Ja, så jeg blir å se på TV i eller etter November en gang. skullle forøvrig vært ytterligere en statist på onsdag, men da startet jo streiken. Til tross for streiken fikk vi gjort to opptak i går da. Hvor jeg var statist i en av dem. Endret 3. juni 2006 av The Strategy-player Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 3. juni 2006 Del Skrevet 3. juni 2006 HAHA! TC live-chat - Norges mest populære chat! 6233268[/snapback] Jeg lurer på om han innkasserer noe reklamepenger fra siden så mye som alle her henger der. Men da må jeg begynne og se på Melonas for å se etter deg da TSP. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 3. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 3. juni 2006 Er det bare meg, eller smisker du litt i signaturen din Acolytgutripper? :b 6233271[/snapback] Ja, så jeg blir å se på TV i eller etter November en gang. skullle forøvrig vært ytterligere en statist på onsdag, men da startet jo streiken. Til tross for streiken fikk vi gjort to opptak i går da. Hvor jeg var statist i en av dem. 6233272[/snapback] Du må holde oss oppdatert =) Lenke til kommentar
TSP Skrevet 3. juni 2006 Del Skrevet 3. juni 2006 Ja... Nå angrer jeg i grunnen litt for nå får hele forumet muligheten til å se hvor fæl jeg er. Lenke til kommentar
TSP Skrevet 3. juni 2006 Del Skrevet 3. juni 2006 (endret) Smisking biter ikke på B|Real vet dere... @B|Real: Hvis du anbefaler meg som moderator så kan jeg få deg inn i NRK... edit: double... er så vant med at det postes så raskt i SO.... Endret 3. juni 2006 av The Strategy-player Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 3. juni 2006 Del Skrevet 3. juni 2006 Ikke tenk sånn da. Alle får se hvor godt du gjør deg på tv. Lenke til kommentar
The Norwegian Skrevet 3. juni 2006 Del Skrevet 3. juni 2006 Er det bare meg, eller smisker du litt i signaturen din Acolytgutripper? :b 6233271[/snapback] Det er nok bare deg Lenke til kommentar
TSP Skrevet 3. juni 2006 Del Skrevet 3. juni 2006 Altså dere tenker sikkert på meg en som en kjekk høy ungdom Men jeg er 157 per dags dato og ser ut som en forbaska 12 -åring selv om vi ser bortifra høyden... Lenke til kommentar
b-real Skrevet 3. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 3. juni 2006 Smisking biter ikke på B|Real vet dere... B|Real: Hvis du anbefaler meg som moderator så kan jeg få deg inn i NRK... edit: double... er så vant med at det postes så raskt i SO.... 6233287[/snapback] Hehe, vel for å være ærlig så fristet ikke tilbudet _så_ mye at det har gjort noe Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 3. juni 2006 Del Skrevet 3. juni 2006 Altså dere tenker sikkert på meg en som en kjekk høy ungdom Men jeg er 157 per dags dato og ser ut som en forbaska 12 -åring selv om vi ser bortifra høyden... 6233294[/snapback] Ikke tenk så negativt om deg selv da. Du kan jo bare sende PM'er til folk som har mast om å se i stedet for å announce det i SO. Du kan jo sende til meg f.eks. Alltid gøy å se nye forumfolk. Lenke til kommentar
TSP Skrevet 3. juni 2006 Del Skrevet 3. juni 2006 Kan tenke på det. Men skaff deg et forstørrelsesglass innen den tid (er jo ikke så høy) @B|Real: Dammit.. (hva menes egentlig med "dammit"? ) Lenke til kommentar
The Norwegian Skrevet 3. juni 2006 Del Skrevet 3. juni 2006 Altså dere tenker sikkert på meg en som en kjekk høy ungdom Men jeg er 157 per dags dato og ser ut som en forbaska 12 -åring selv om vi ser bortifra høyden... 6233294[/snapback] Og du er egentlig 12 og en halv? Lenke til kommentar
TSP Skrevet 3. juni 2006 Del Skrevet 3. juni 2006 16 år, 1 måned og 2-3 dager!!! Forøvrig kom jeg på at jeg vet om et bilde på hardware.no hvor du kan se bittelitt av meg... finne Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg