Gå til innhold

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]

b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ikke hør på dem Tomat-Ulf. De eier ikke respekt for filmens goder.

6232945[/snapback]

De? Det vel bare godeste Steffy her som er litt løs.

6232966[/snapback]

Ikke hør på Papillon, han er en skurk :wee:

6232986[/snapback]

Haha. Men seriøst, Donnie Darko gjennomgår helt usakelig mye kritikk. Har han det ikke tøft nok fra før av?

Lenke til kommentar

Som enhver kultfilm, så vil den måtte tåle kritikk. Enten det er Rocky Horror, Star Wars eller Napoleon Dynamite, så er de elsket av mange og hatet av like mange. Det er kultfilmens balanse. <3

Donnie klarte seg fint, han.

Er det bare meg, eller bruker flere å "grue" seg til når de skal dø? Altså, når du vet du skal dø engang... Hater den tanket, at jeg vet at jeg må dø :(

6233023[/snapback]

Jeg gjorde det, men innså at jo mer jeg bekymrer meg, jo mer stresset jeg blir, jo kortere livet mitt blir. Jeg utsetter døden ved å ikke tenke på den. Når tankene om døden tar vekk gleden med livet, så vil man ikke fungere lenger.

Det blir som å grue seg til slutten av en god film fordi da er den over for alltid, og derfor slå av halvveis. Da er det bedre å se slutten.

Endret av SteffyBoy
Lenke til kommentar
Som enhver kultfilm, så vil den måtte tåle kritikk. Enten det er Rocky Horror, Star Wars eller Napoleon Dynamite, så er de elsket av mange og hatet av like mange. Det er kultfilmens balanse. <3

Donnie klarte seg fint, han.

6233024[/snapback]

Ok, jeg holdte på å klikke mentalt i vinkel av hvor dårlig ND var, kanskje jeg bare burde se den en gang til, i litt mer våken tilstand? :p

Lenke til kommentar
Ok, jeg holdte på å klikke mentalt i vinkel av hvor dårlig ND var, kanskje jeg bare burde se den en gang til, i litt mer våken tilstand?  :p

6233033[/snapback]

Jeg synes også den var ille.

For å ikke snakke om den ekle filmen, requim of a dream jeg så halvparten av denne uken(Det viste seg at læreren hadde planlagt "Shakespeare in love" - og at en vikar hadde mikset det opp...).

Legally blonde.

Lenke til kommentar
Jaja, da har jeg sett X-men 3 med noen kompiser, flott film! Veldig bra synes jeg...

Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten):

Hvem setter en tusing på at det kommer en 4'er med tanke på slutten?

Det kommer en til om en veldig god stund.

BTW:

Donnie Darko er kjedelig. Har på DVD.

Førstår du den, egentlig?

Endret av Newt32
Lenke til kommentar

Au, au, au...har sittet å tegnet på pc'en i sikkert 3 timer i strekk...klarer knapt å rære høyrehånden

Tror jeg legger meg nå, skal på jobb om 3 og en halv time

God natt til [sett inn navnet ditt her]

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...