Gå til innhold

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]

b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Fy på deg. :wee:

6232870[/snapback]

(Damn. Var ikke meninga at du skulle innom her...)

Mente selvfølgelig Donnie Brasco!

6232874[/snapback]

Haha, du traff faktisk dobbel-blink. Først Donnie Darko, deretter Johnny Depp. Nå mangler du bare Ringenes Herre, så har du min treenighet av Overvurdering®.

Lenke til kommentar
Haha, du traff faktisk dobbel-blink. Først Donnie Darko, deretter Johnny Depp. Nå mangler du bare Ringenes Herre, så har du min treenighet av Overvurdering®.

6232884[/snapback]

Damn. *Gå og spise lego*

Men Johnny Depp er god i Fear and Loathing in Las Vegas og Edward Scissorhands. Det kan du ikke stikke under en stol!

Lenke til kommentar
Men Johnny Depp er god i Fear and Loathing in Las Vegas og Edward Scissorhands. Det kan du ikke stikke under en stol!

6232900[/snapback]

Nope, men akkurat som jeg kan innrømme at Petrucci er flink på gitar, så kan jeg mene gitarspillingen hans suger. Ikke min kar, han Johnny. Men jeg hadde tatt'n.

Lenke til kommentar

Ikke hør på dem Tomat-Ulf. De eier ikke respekt for filmens goder.

I dag fant jeg en bærepose med 14 filmer og like mange PS2-spill. Kan nevne Lord of War, Crash, A History of Violence, Oldboy, Lost in Translation og The Pianist blandt filmene.

Lenke til kommentar
Ikke hør på dem Tomat-Ulf. De eier ikke respekt for filmens goder.

I dag fant jeg en bærepose med 14 filmer og like mange PS2-spill. Kan nevne Lord of War, Crash, A History of Violence, Oldboy, Lost in Translation og The Pianist blandt filmene.

6232945[/snapback]

Jeg har også lyst til å finne ting som er verdt noe :cry:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...