Gå til innhold

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]

b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skreiv det Supreme Court-opplegget. Hadde ikkje snøring på kva det var for noko, og det har eg forsåvidt ikkje no heller. :)

The Fifth Child var grei nok, men litt lite å gå etter synes eg.

6229587[/snapback]

Absolutt, oppgaven var dritt, men teksten likte jeg. Veldig Eraserhead. :wee:

Lenke til kommentar
diversity: Jeg var på lagunen og så, og fant et sjukt pent smykke, til 460kr.

Skal jeg slå til? Seriøst, jeg bruker penger på ei jente :O

6229598[/snapback]

Ja, hvorfor ikke ?

6229611[/snapback]

Følelsene sier ja, fornuften sier nei.

dvs: Jenta har jeg likt en stund, men vet ikke om det er visa versa, dermed blir det 460kr ut av vinduet.

Forvirret. :(

Lenke til kommentar
Egentlig ikke.

10. klasse teller på VGS, og VGS teller på utdannelsen.

6229583[/snapback]

Det skal nevnes at jeg bor på et lite sted, men skal jeg dømme etter enkelte i klassen min, er snitt på tre eller mer fra tiende mer enn nok til å komme inn på AF/ØAF.

Satrucci_: Herlig sang, egentlig, den du linka til.

Lenke til kommentar
Søppel.

6229067[/snapback]

Haha. Forferdelige greier.

Alltid likt engelsk, men etter at jeg begynte på VGS begynte jeg å hate det. Mye på grunn av opplegget med søppeloppgaver som det der. Husker vi fikk en tentamen i første (altså en gammel eksamen) hvor samtlige av stiloppgavene handlet om det engelske skolesystemet (+ å skrive et brev selvsagt).

Mye greiere med matteeksamen hvor man får oppgaver der man kan skrive ret fra forberedelsesheftet :whistle:

Lenke til kommentar
Egentlig ikke.

10. klasse teller på VGS, og VGS teller på utdannelsen.

6229583[/snapback]

Det skal nevnes at jeg bor på et lite sted, men skal jeg dømme etter enkelte i klassen min, er snitt på tre eller mer fra tiende mer enn nok til å komme inn på AF/ØAF.

Var 4,3 eller noe for å komme inn der jeg gikk på VGS.

Endret av Zlatzman
Lenke til kommentar

dvs: Jenta har jeg likt en stund, men vet ikke om det er visa versa, dermed blir det 460kr ut av vinduet.

6229624[/snapback]

Akkurat. Du må bli mere kjent med henne, ha kontakt, prate. Så kan du kjøpe smykket til henne! Smykke til 460,- til ei jente du liker, men som du ikke snakker til?

Lenke til kommentar

6229624[/snapback]

Akkurat. Du må bli mere kjent med henne, ha kontakt, prate. Så kan du kjøpe smykket til henne! Smykke til 460,- til ei jente du liker, men som du ikke snakker til?

6229718[/snapback]

Snakker med henne jeg.

Lenke til kommentar

6229624[/snapback]

6229718[/snapback]

Snakker med henne jeg.

6229730[/snapback]

Om dere er sammen, JA, om dere har noe på gang og du vet dere blir sammen, JA. Hvis ikke synes jeg du burdte prøve deg fram med en litt mindre ting, en rose eller noe slikt. Å brøyte seg fram med et smykke til nesten halvparten av 1000 spenn kan oppfattes som en litt desperat handling. Men om du har en god følelse, go for it!

Lenke til kommentar
Fra en annen tråd:

50øringen er bare irriterende.. får jeg en 50 åring etter å ha handla så kaster jeg den elns.. drittpenge.. kan ikke brukes på spilleautomat engang..

HAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAH :!:

6229741[/snapback]

Samma gjør jeg, er vel ikke uvanlig det :wee:

Lenke til kommentar
Fra en annen tråd:

50øringen er bare irriterende.. får jeg en 50 åring etter å ha handla så kaster jeg den elns.. drittpenge.. kan ikke brukes på spilleautomat engang..

HAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAH :!:

6229741[/snapback]

Samma gjør jeg, er vel ikke uvanlig det :wee:

6229763[/snapback]

Se en gang til.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...