Gå til innhold

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]

b-real

Anbefalte innlegg

Antar han har rettet den opp eller at du sitter med 800x600, her er den nemlig bare på 2 linjer.

6229313[/snapback]

Njaa, skeptisk...

"Kameraten min får ikke sove og begynner å snekre litt (i kjelleren, han plager ingen). Han sliter med å få ut en feit spiker og siden jeg er nattdyr selv, stikker jeg bort til han med ett.. ja nettopp, brekkjern! Det er litt kjølig så jeg tar det eneste jeg finner i farta. Finlandshetta! I det jeg står å tar en pause utenfor banken dukker purken opp.. "

Får du den til å bli to linjer? :dontgetit:

Skin: Hardware.no (moderatorere bruker det som "mal")

Oppløsning: 1280x800

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Da er eksamen fullført og bokført i arkivet. Venter svar om 2 uker vel. Har dog enda ikke overstått alt enda, vi har en prøve igjen og noe til. Uansett, det er ikke mye. Et blikk tilbake til 10. klasse:

I siste semesteret fikk jeg stusselige 3 i naturfag. Eneste faget jeg hadde 3 i, resten var 5'ere og fire firere. Og hva kom jeg opp i eksamen? Jo, det var naturfag muntlig. Det kom som et sjokk faktisk, og tenkte med en gang: Dette vil gå dårlig og kommer til å få en 2'er. Hva skjedde så. Jo, jeg jobbet steinhardt første dagen av mine to forberedelses dager (min generasjon hadde flaks, og takk gud for det, det året ble nemmlig ''48-timers forberedelses tid for eksamen'' tatt opp i Stortinget, og den aktivisert med engang av Utdanningsministeren) . Fant informasjon på Internet og ellers teigninger fra leksikon som jeg fikk bruk for. Jeg fikk om spalting og danning av et atom, og ellers generelt om stråler. Altså i det spekteret som jeg ikke husker hva heter. Uansett, andre forbere. dag pugget jeg som bare det på det manuset jeg lagde meg. Dagen før grilling lagde jeg mitt manus om til stikkord og et overhead-ark med bilde av et atom på og ''stråle-spekteret''.

Jeg var litt nervøs, men det gikk bra. Jeg er ikke den personen som får helt blackout når jeg skal framføre men det var annerledes når en sur og grinete sensor er der som jeg fikk. Alikevel så tenkte jeg at denne karen skulle f*** meg ikke ødelegge for meg. Framføringen begynte, jeg var bli og glad, hilste meget pent til sensor og alt begynte der og da. Presenterte hva jeg skulle ha og bla bla. 3 timer senere fikk jeg vite karakteren: En ren 5. Sensor stillte meg 3 spørsmål, jeg svarte bare på et. Så, jeg hadde nok fått en 6'er hadde jeg svart på alle. Snittet mitt ble til slutt 4.7. Så, alt i alt: Med andre ord så var det fint at jeg kom opp i naturfag, jeg dyttet karakteren 2 hakk opp. Men nå er eksamens karakter selvstendig da om det har noe å si.

God helg! 7 dager til VM...

Endret av onyX
Lenke til kommentar
Får du den til å bli to linjer? :dontgetit:

6229358[/snapback]

Hmm, var visst 4 linjer. Skeptisk-greia så jeg ikke i stad. Fremdeles greit her i gården. :p

6229477[/snapback]

:wee: Den er grei. Liker å være hobby-moderator. :p

'

_____

Vanskelig å se hva jeg skriver. Sitter en metter eller mer fra en 15,4" skerm med 1280x800...

Lenke til kommentar
haha, oppgavene jeg hadde på eksamen i engelsk i dag var GRUSOMME, spesielt oppgave 2. Lurer på hvilke sleipe svin som sitter og klekker ut slike jævligheter. 2ENG forresten.

6229503[/snapback]

Tenkt ut i beruset tilstand og skrevet i bakrus.

Lenke til kommentar
Fleire som var oppe i 3ENG i dag?

Fyttifaen, makan til SKITOPPGAVER har eg aldri sett før.

Wtfux lixm, Supreme Court up me arse!

6228730[/snapback]

Ganske mange som ble overrasket der, ja. Jeg skrev om "checks and balances", men jeg klarte ikke å huske særlig mange. Satser på at språket trekker opp. Fysj, for noen drittoppgaver. The Fifth Child var interessant nok, da.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...