Gå til innhold

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]

b-real

Anbefalte innlegg

Gammel er du Patrick.M? Du må først vite hvordan hun ser på deg. Men en gave kan virkelig slå til! Kanskje du kan gå ut med henne i steden?

6225433[/snapback]

Nei.

No way, for tidlig.

Men en gave kan gjøre utslaget, som du sier, men litt hjelp da, skal anyways på lagunen å se rundt imorgen, men kan da likesågodt spør her.

6225450[/snapback]

Hvis du synes det er for tidlig til å gå ut med henne synes jeg at et smykke er litt i drøyeste laget til en gave...

Ta heller en slager, som en film, cd eller noe..

6225610[/snapback]

argh, *legge meg ned å dø*

Zapzza sitt forslag var litt ok da, hjerteformet konfekt :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gammel er du Patrick.M? Du må først vite hvordan hun ser på deg. Men en gave kan virkelig slå til! Kanskje du kan gå ut med henne i steden?

6225433[/snapback]

Nei.

No way, for tidlig.

Men en gave kan gjøre utslaget, som du sier, men litt hjelp da, skal anyways på lagunen å se rundt imorgen, men kan da likesågodt spør her.

6225450[/snapback]

Hvis du synes det er for tidlig til å gå ut med henne synes jeg at et smykke er litt i drøyeste laget til en gave...

Ta heller en slager, som en film, cd eller noe..

6225610[/snapback]

argh, *legge meg ned å dø*

Zapzza sitt forslag var litt ok da, hjerteformet konfekt :p

6225632[/snapback]

Gavekort fungerer i alle sammenhenger ;)

(bah, se hva jeg gjør når jeg egentlig skal lese til eksamen)

Lenke til kommentar

Det er da bra at du hjelper meg :p.

Gavekort, var ikke dum, men føler at 300-500kr er lite for et gavekort, og nok engang: Det er ikke sikkert at dere er noe supert pågang, så kan ikke var så intens.

Æsj, HJEEEELP!

Gud, jeg må få orden her, får vel bare ta med meg en slump med penger, og lete rundt i butikkene :p

Lenke til kommentar
Kjør en DVD eller noe da, hvis det er ikke er mer avansert enda. Eller hvis du ser et klesplagg som du med en gang ser at er "henne" - men obs obs - det krever mye av deg. Særlig i forhold til størrelser og slikt, så er neppe å anbefale.

Uff, får hoppe til sengs jeg.

6225707[/snapback]

Den er vanskelig den der. Kjøper du for stor størrelse kan hun misforstå det som at hun er feit, kjøper du for liten kan hun ta det som "du bør slanke deg". Derfor bør du være helt sikker på størrelsen.

Lenke til kommentar
Det er da bra at du hjelper meg :p.

Gavekort, var ikke dum, men føler at 300-500kr er lite for et gavekort, og nok engang: Det er ikke sikkert at dere er noe supert pågang, så kan ikke var så intens.

Æsj, HJEEEELP!

Gud, jeg må få orden her, får vel bare ta med meg en slump med penger, og lete rundt i butikkene :p

6225670[/snapback]

300-500 kr.. Det er mer enn hva jeg bruker.. Husk at det er ingen pris på kjærlighet :love:

Edit: Så litt feil ut :p

Endret av diversity
Lenke til kommentar
Kjør en DVD eller noe da, hvis det er ikke er mer avansert enda. Eller hvis du ser et klesplagg som du med en gang ser at er "henne" - men obs obs - det krever mye av deg. Særlig i forhold til størrelser og slikt, så er neppe å anbefale.

6225707[/snapback]

Den er vanskelig den der. Kjøper du for stor størrelse kan hun misforstå det som at hun er feit, kjøper du for liten kan hun ta det som "du bør slanke deg". Derfor bør du være helt sikker på størrelsen.

6225760[/snapback]

Dette er utelukket:

*Klær

*Gavekort?

Muligheter:

Smykke

Konfekt(hjerteformet?)

?

Lenke til kommentar

6225707[/snapback]

6225760[/snapback]

Jenter er kompliserte dyr. De må da skjønne at man liker henne som hun er?

Lenke til kommentar
Dette er utelukket:

*Klær

*Gavekort?

Muligheter:

Smykke

Konfekt(hjerteformet?)

?

Hvis hun må få gaver for å bli villig til å gå ut med deg, så gi faen.

6225808[/snapback]

Det er selvfølgelig ikke derfor.

Men jeg føler jeg må gi henne noe....bare en følelese jeg har.

Men, og spør på forumet blir bare litt teit, leter heller rundt i butikkene jeg.

Lenke til kommentar
Dette er utelukket:

*Klær

*Gavekort?

Muligheter:

Smykke

Konfekt(hjerteformet?)

?

Hvis hun må få gaver for å bli villig til å gå ut med deg, så gi faen.

6225808[/snapback]

Men, og spør på forumet blir bare litt teit, leter heller rundt i butikkene jeg.

6225854[/snapback]

Med mindre du er veldig rik, så er det lite vits i å kaste 500 spenn ut av vinduet, for så at hele driten faller sammen, og gaven var til "ingen nytte". Heller en eske med konfekt, som zappza foreslo.

Lenke til kommentar
Gavekort er litt upersonlig da.

6225811[/snapback]

Sure.. men er vel bedre enn noe som gir helt feil intrykk... eller?

Men, og  spør på forumet blir bare litt teit, leter heller rundt i butikkene jeg.

6225854[/snapback]

Kanskje likegreit. Uansett, lykke til :D

Lenke til kommentar

Patrick, jeg synes du skal gå ut med henne. Ikke som en date, tja hva skal jeg si, være ute sammen med henne på byen. Spise is sammen? Etter eller annet? Unngå: ''Skal vi på kino?'' Tror nok hun vil si at du er lite kretiv da :)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...