Gå til innhold

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]

b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Og, trenger litt dame hjelp her.

Ei jente, som jeg tilfeldigvis liker VELDIG godt, har bursdag på søndag, desverre har jeg ikke penger og kan ikke kjøpe noe som helst.

1. Jeg har ikke mulighet for å skaffe penger, og finner på en fin unskyldning?(flaut)

2. Jeg låner 500kr av min bror(med skyhøy rente), og kjøper noe fint til henne (smykke?)

Endret av Patrick.M
Lenke til kommentar

Ei jente, som jeg tilfeldigvis liker VELDIG godt, har bursdag på søndag, desverre har jeg ikke penger og kan ikke kjøpe noe som helst.

1. Jeg har ikke mulighet for å skaffe penger, og finner på en fin unskyldning?(flaut)

2. Jeg låner 500kr av min bror(med skyhøy rente), og kjøper noe fint til henne (smykke?)

6225254[/snapback]

3. Kjøper ingenting og gir blanke i hele mørja \o/

Lenke til kommentar
Jeg var registrert på min gamle bruker da jeg startet den tråden, så åpnet jeg ny konto for noen måneder siden. Skjønner du nå?

6225250[/snapback]

Jau :)

6225254[/snapback]

Hvorfor så jævlig dyrt? Kjøp henne en hjerteformet eske med konfekt og skriv et søtt dikt og legg inni :)
Lenke til kommentar
Patrick, liker hun deg da? Hadde jeg vært deg hadde jeg latt være å kjøpe noe så drastisk med mindre dere har noe på gang. Det kan slå litt feil ut om hun bare ser på deg som en venn.

6225298[/snapback]

Litt redd for det ja... :(

Asj, jeg er confused. :cry:

Hun vet jeg liker henne, men om det er visa versa vet jeg ikke, tips til hva jeg skal kjøpe? (vanligvis ser jeg rundt i butikkene selv, men når jeg først er på forumet...så.)

Lenke til kommentar

6225254[/snapback]

kjøp noe søtt noe som ikke koster så mye ;)

ellers spør du mor eller far (med mindre rente/uten rente ;P)

Lenke til kommentar
Lol lol, fekk netopp veta at ei jenta i 10'ende e gravid me ein i 9'ende  :ermm:

Si gratulere til 9.-klassingen fra meg.

6221700[/snapback]

han har sån sjukdom som gjere at han breker bein heila tido!!

me kaller han break-a-leg :D

btw, ingen liker at dei to er sammen, fordi dei passer ikkje :yes:

6221729[/snapback]

Hmm, kommer du fra geilo? Skrivinga di minte meg om hvordan noen jeg kjenner derfra snakker.

http://static.flickr.com/69/158119080_5bcdfef6b1_o.jpg

8 mnder og 55,8 kg

6224527[/snapback]

Over 55 kilo? :ohmy: Den har vokst fra meg allerede jo. :wee:

Har bedøkeksamen imorgen jeg da, vet at jeg får om markedstilpasning, investeringsanalyse, produktvalg, bonusordninger som tiltak for å få ned sykefraværet, kapitalbeov og finansiering.

Lenke til kommentar
Gammel er du Patrick.M? Du må først vite hvordan hun ser på deg. Men en gave kan virkelig slå til! Kanskje du kan gå ut med henne i steden?

6225433[/snapback]

Nei.

No way, for tidlig.

Men en gave kan gjøre utslaget, som du sier, men litt hjelp da, skal anyways på lagunen å se rundt imorgen, men kan da likesågodt spør her.

Lenke til kommentar

Lage en amerikansk ungdomskomedie?

Lenke til kommentar
Gammel er du Patrick.M? Du må først vite hvordan hun ser på deg. Men en gave kan virkelig slå til! Kanskje du kan gå ut med henne i steden?

6225433[/snapback]

Nei.

No way, for tidlig.

Men en gave kan gjøre utslaget, som du sier, men litt hjelp da, skal anyways på lagunen å se rundt imorgen, men kan da likesågodt spør her.

6225450[/snapback]

Hvis du synes det er for tidlig til å gå ut med henne synes jeg at et smykke er litt i drøyeste laget til en gave...

Ta heller en slager, som en film, cd eller noe..

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...