Gå til innhold

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]

b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Har noen av dere prøvd IE7 beta 2? For alt dere vet kan den være like bra som konkurrentene.

6009991[/snapback]

Med mindre de har lagt inn tabbed browsing, mouse gestures og ikke har like mange hull som en sil...

Opera For The Win.

6010083[/snapback]

Den har tabbed browsing, mouse gestures aner jeg ikke hva er og de har tettet sikkerhetshullene :)

Lenke til kommentar

Har prøvd IE7, den er mye bedre enn IE6, de har tatt skrittet videre som jeg har ventet på vertfall. Bruker det ikke til daglig, men det hender jeg må, og da er det greit at det er litt mer avansert enn sånn det alltid har pleid å vært.

Lenke til kommentar
Har noen av dere prøvd IE7 beta 2? For alt dere vet kan den være like bra som konkurrentene.

6009991[/snapback]

Skjer aldri. Se signatur for nærmere informasjon. :)

Jeg kjeder meg, og er alene hjemme. What to do, bortsett fra å drikke seg hinsides?

6010100[/snapback]

Ha en diskusjon med meg over MSN, det synes mine venninner er gøy. :p

Lenke til kommentar

6009991[/snapback]

Skjer aldri. Se signatur for nærmere informasjon. :)

Jeg kjeder meg, og er alene hjemme. What to do, bortsett fra å drikke seg hinsides?

6010100[/snapback]

Be over noen venner og ha fest

Se film

Sitte på forumet og skrive fylletråder mens du søler øl/sprit? utover tastaturet

Lenke til kommentar

De fleste butikker har vel åpne til 18-20-22 i dag?

Er vel nesten ingen butikker i vårt langstrakte land som stenger 5 på lørdager nå lengere? ..

Synes du skal følge i mitt fotspor jeg :) Druer, pærer og bananer er godt, nøtter er forresten også bra :)

Edit; Hmm, quotes blir ikke med når man bruker fast reply .. Teit ..

Endret av BeFs
Lenke til kommentar

Er vel nesten ingen butikker i vårt langstrakte land som stenger 5 på lørdager nå lengere? ..

Synes du skal følge i mitt fotspor jeg :) Druer, pærer og bananer er godt, nøtter er forresten også bra :)

6010120[/snapback]

Jeg har bare 40 norske kroner på meg nå. :cry:

*Sjekke nettbank i fortvilelse*

Lenke til kommentar

6010120[/snapback]

Jeg har bare 40 norske kroner på meg nå. :cry:

*Sjekke nettbank i fortvilelse*

6010129[/snapback]

Du får jo en cola og en sjokoladeplate for det da :) Det er da noe.

EDIT: Faen, BeFs var før meg.. ;P

Endret av DJ Ovin
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...