Gå til innhold

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]


b-real

Anbefalte innlegg

God Morgen forum-folk! ;)

 

Har dere noen planer for 1.mai? Eller, natt til første mai. Her er det tradisjon å feste natt til første nede ved elva som renner gjennom dalen (Lågen). Da blire festing! ;D

6009459[/snapback]

OI, der var jeg for noen år siden. hahaha. Bare fulle fjortisser hele bunten.

Count me in :D

6009476[/snapback]

Hehe, veit, men når årets tiendeklassinger kommer på banen, da er det bare for fjortissene og passe seg :p haha! Det er forresten på 13 at det er flest folk!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hvis nazistene kunne lest hva vi skriver i disse dager, hadde de blitt pissed. Her har vi en gjeng som plyndrer, dreper, voldtar, torturerer, utfører sinnsyke eksperimenter på uskyldige mennesker og er generelt den mest forkastelige gjengen mennesker denne jorden har sett, og alle og enhver som gjør noe slemt blir automatisk sammenlignet med dem. En kjip lærer er en nazilærer, en streng moderator er en nazimod, det er en SKAM. Dere hadde ikke klart å oppnå det vidunderlige nivået med ondskap nazistene viste om dere så prøvde, og sånne patetiske sammenligner kan folk bare slutte med.

 

Vis meg at presidenten stikker gift i øynene på folk med feil farge på øynene, og jeg skal vurdere å oppgradere ham til Hitler-status.

6009489[/snapback]

Sterke og vise ord. Jeg må si meg enig med det du sier der, dog jeg ikke vet så mye om denne presidenten.

Lenke til kommentar
Hvis nazistene kunne lest hva vi skriver i disse dager, hadde de blitt pissed. Her har vi en gjeng som plyndrer, dreper, voldtar, torturerer, utfører sinnsyke eksperimenter på uskyldige mennesker og er generelt den mest forkastelige gjengen mennesker denne jorden har sett, og alle og enhver som gjør noe slemt blir automatisk sammenlignet med dem. En kjip lærer er en nazilærer, en streng moderator er en nazimod, det er en SKAM. Dere hadde ikke klart å oppnå det vidunderlige nivået med ondskap nazistene viste om dere så prøvde, og sånne patetiske sammenligner kan folk bare slutte med.

 

Vis meg at presidenten stikker gift i øynene på folk med feil farge på øynene, og jeg skal vurdere å oppgradere ham til Hitler-status.

6009489[/snapback]

Sterke og vise ord. Jeg må si meg enig med det du sier der, dog jeg ikke vet så mye om denne presidenten.

6009513[/snapback]

 

Denne Presidenten er noe av det verste som har skjedd et land noen sinne

Lenke til kommentar
Hvis nazistene kunne lest hva vi skriver i disse dager, hadde de blitt pissed. Her har vi en gjeng som plyndrer, dreper, voldtar, torturerer, utfører sinnsyke eksperimenter på uskyldige mennesker og er generelt den mest forkastelige gjengen mennesker denne jorden har sett, og alle og enhver som gjør noe slemt blir automatisk sammenlignet med dem. En kjip lærer er en nazilærer, en streng moderator er en nazimod, det er en SKAM. Dere hadde ikke klart å oppnå det vidunderlige nivået med ondskap nazistene viste om dere så prøvde, og sånne patetiske sammenligner kan folk bare slutte med.

 

Vis meg at presidenten stikker gift i øynene på folk med feil farge på øynene, og jeg skal vurdere å oppgradere ham til Hitler-status.

6009489[/snapback]

Sterke og vise ord. Jeg må si meg enig med det du sier der, dog jeg ikke vet så mye om denne presidenten.

6009513[/snapback]

 

Denne Presidenten er noe av det verste som har skjedd et land noen sinne

6009541[/snapback]

 

 

Jaha, hvorfor det? Han har jo ikke noe makt i Iran uansett.

Lenke til kommentar

Var noen russ inne der jeg jobbet i går.. Har vel alltid syntes det var litt kult med folk som var russ og så litt opp til dem. Men i går ble jeg litt forbauset over hvor dum folk egentlig ser ut, å hvordan de oppfører seg... Jeg er 16 no da, kanskje det er det at jeg har blitt eldre. Vet ikke jeg... Russ er bare ikke kult :whistle:

Lenke til kommentar
Var noen russ inne der jeg jobbet i går.. Har vel alltid syntes det var litt kult med folk som var russ og så litt opp til dem. Men i går ble jeg litt forbauset over hvor dum folk egentlig ser ut, å hvordan de oppfører seg... Jeg er 16 no da, kanskje det er det at jeg har blitt eldre. Vet ikke jeg... Russ er bare ikke kult  :whistle:

6009587[/snapback]

 

 

Det er vel noe av poenget med å være russ, at de skal drite i alt og rett og slett bare feste og drikke. Men selvfølgelig, noen er vel bare dumme.

Lenke til kommentar
Skjønner egentlig ikke hvorfor folk skal drikke så mye på 1. Mai, bare en dårlig unskyldning for å drikke imo, noe man kan gjøre hver dag. Selv skal jeg på Brann-Vålerenga i Morgen. =)

6009578[/snapback]

det er jo fordi det er fri 1 mai da :\ det er jop på top 3 av årets beste festdager.

6009592[/snapback]

 

 

Er da fri mange andre dager.

Lenke til kommentar
Var noen russ inne der jeg jobbet i går.. Har vel alltid syntes det var litt kult med folk som var russ og så litt opp til dem. Men i går ble jeg litt forbauset over hvor dum folk egentlig ser ut, å hvordan de oppfører seg... Jeg er 16 no da, kanskje det er det at jeg har blitt eldre. Vet ikke jeg... Russ er bare ikke kult  :whistle:

6009587[/snapback]

 

 

Det er vel noe av poenget med å være russ, at de skal drite i alt og rett og slett bare feste og drikke. Men selvfølgelig, noen er vel bare dumme.

6009602[/snapback]

 

Det som sjokket meg mer er at de ser så tåpelige ut.. De tror selv det er kult, men er jo ikke det.. ;)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...