Gå til innhold

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]


b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Men han har unngått alle mulige stygge effekter, som Freewebs pleier å være fullt av. Selv om folk ikke lager Freewebs-sidene selv, har de en tendens til å bli svært dårlige, fullt av stygge farger, effekter, animasjoner etc.

Noe har han da gjort riktig.

Men Freewebs er absolutt brukbart om man bare skal slenge opp noe.

 

(Og jeg har en stygg uvane til ikke å quote, slik at man ikke skjønner at jeg svarer til noen. Alt for at forumet skal være ryddig)

Endret av kjehaako
Lenke til kommentar
The Who

6008977[/snapback]

Hm, har The Who tskjorte jeg :hmm:

6009168[/snapback]

 

 

Det var da flott! The Who er en av de aller beste innen sin sjanger imho.

6009188[/snapback]

Jeg har jo tskjorten for en grunn da. Kjøper jo ikke tskjorter fra band jeg ikke liker.

 

edit:

Bare jeg som ikke klarer å forstå hvorfor folk skal kline på seg verdens styggeste solbriller og legge ut bilde av det i RPP?

Endret av -Nyhus-
Lenke til kommentar
Dette er engentilg ganske sant...

6009429[/snapback]

 

 

Tja vist jødene under andre verdenskrig hadde tatt landet til tyskerene på grunnlag av en gammel bok først, for så å sende raketter på tyskerene, så hadde jeg skjønt sammenligningen, men nå var jødene under andre verdenskrig forholdsvis uskyldige, i motsetning til isrealerene idag.

Lenke til kommentar
God Morgen forum-folk! ;)

 

Har dere noen planer for 1.mai? Eller, natt til første mai. Her er det tradisjon å feste natt til første nede ved elva som renner gjennom dalen (Lågen). Da blire festing! ;D

6009459[/snapback]

OI, der var jeg for noen år siden. hahaha. Bare fulle fjortisser hele bunten.

Count me in :D

Lenke til kommentar
Bikinitiiiid! :!:

 

God morgen alle sammen.

6008297[/snapback]

Har du bilde? :D

 

Knallfint vær her nå, får vel ta meg en tur ut.

 

Bare jeg som ikke klarer å forstå hvorfor folk skal kline på seg verdens styggeste solbriller og legge ut bilde av det i RPP?

6009341[/snapback]

Jeg synes nå er litt kule, hvis de folkene som bruker dem passer til dem og ikke prøver å se kule ut, da blir det bare dumt.

 

________________

 

Ja, jeg stod opp for mindre enn en halvtime siden. Mesteparten av dagen vekke.

Og Battlefield har ikke kommet enda. Nei og nei.

Lenke til kommentar
Dette er engentilg ganske sant...

6009429[/snapback]

Hvis nazistene kunne lest hva vi skriver i disse dager, hadde de blitt pissed. Her har vi en gjeng som plyndrer, dreper, voldtar, torturerer, utfører sinnsyke eksperimenter på uskyldige mennesker og er generelt den mest forkastelige gjengen mennesker denne jorden har sett, og alle og enhver som gjør noe slemt blir automatisk sammenlignet med dem. En kjip lærer er en nazilærer, en streng moderator er en nazimod, det er en SKAM. Dere hadde ikke klart å oppnå det vidunderlige nivået med ondskap nazistene viste om dere så prøvde, og sånne patetiske sammenligner kan folk bare slutte med.

 

Vis meg at presidenten stikker gift i øynene på folk med feil farge på øynene, og jeg skal vurdere å oppgradere ham til Hitler-status.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...