Gå til innhold

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]


b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jaså? Utdyp.

6008755[/snapback]

Jeg regner da med at du har smakt tuborg? Jeg synes hansaølen smaker ganske så likt bare med sterkere smak. Egentlig litt kjipt, men tuborg er alltid nederst på lista.

6008768[/snapback]

Som sagt. Nytter ikke å diskutere når samtlige her har forskjellige smaksløker. :)

 

Men dog. Det er din mening.

Lenke til kommentar
Jaså? Utdyp.

6008755[/snapback]

Jeg regner da med at du har smakt tuborg? Jeg synes hansaølen smaker ganske så likt bare med sterkere smak. Egentlig litt kjipt, men tuborg er alltid nederst på lista.

6008768[/snapback]

Å påstå at Hansa og Tuborg smaker nogenlunde likt faller på sin egen urimelighet.

Lenke til kommentar

Jeg hadde verdens rareste/sykeste drøm i natt.

 

Jeg kjører til en Statoil-bensinstasjon. I betjening står JoachimR. Han viser meg et produkt, en sånn ting for å skrelle poteter eller noe. Han sier den er kul fordi den skreller dem i en form av 666. Og sier "Det blir liksom Led Zeppelin om igjen."

 

(Sikkert mer, men det jeg husker)

 

 

 

...

 

 

 

:ermm:

Endret av TLZ
Lenke til kommentar
Drømte faktisk at jeg var med gutta i Satyricon på hyttetur så jeg skal egentlig ikke si så mye.

6008919[/snapback]

<konspirasjonsteori>Alle begyner å få satanistiske drømmer fordi vi nærmer oss datoen 6/6/6! :scared: </konspirasjonsteori>

6008962[/snapback]

Sannsynligvis.

 

Naa stikker jeg, skal ut paa loppemarked :wee:

Lenke til kommentar
Drømte faktisk at jeg var med gutta i Satyricon på hyttetur så jeg skal egentlig ikke si så mye.

6008919[/snapback]

<konspirasjonsteori>Alle begyner å få satanistiske drømmer fordi vi nærmer oss datoen 6/6/6! :scared: </konspirasjonsteori>

6008962[/snapback]

Og Rolling Stones topper det hele med konsert den dagen :cool:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...