Gå til innhold

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]


b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Om jeg ikke tar helt feil så kan man ikke akkurat sammenligne den norske gjennomsnittslønna med den franske.

 

Dessuten er det ikke bare alkoholavgiftene i Norge som slår Frankrike ned i støvlene. ;)

 

Ok Anette. Du kan jo evt spørre henne om hun må drikke Tuborg. Mine erfaringer er at de fleste russejentene (og guttene) ikke merker forskjell på ølmerkene etter 2-3 burker. Det finnes plenty varianter som koster under 20,- boksen. :)

Endret av LarsP
Lenke til kommentar
Om jeg ikke tar helt feil så kan man ikke akkurat sammenligne den norske gjennomsnittslønna med den franske.

 

Dessuten er det ikke bare alkoholavgiftene i Norge som slår Frankrike ned i støvlene. ;)

 

Ok Anette. Du kan jo evt spørre henne om hun må drikke Tuborg. Mine erfaringer er at de fleste russejentene (og guttene) ikke merker forskjell på ølmerkene etter 2-3 burker. Det finnes plenty varianter som koster under 20,- boksen. :)

6008599[/snapback]

Den franske gjennomsnittsloenna er en del lavere enn den norske, men det er ikke snakk om et fattig land heller. Har ingen tall dog. Men det aller meste er faktisk bare bittelitt billigere, er bare alkohol som koster en slikk og ingenting.

 

Hva koster en halvliter paa en bar i Oslo?

Lenke til kommentar
Hva koster en halvliter paa en bar i Oslo?

6008623[/snapback]

Normalen ligger på 40-80,- for 0,5 (mange selger dog 0,4 kamuflert som en halvliter til rundt 50-60,-).

 

Spurte henne hva hun skulle ha og da var det Tuborg. Men hadde de ikke det ville hun ha Aass.

 

Trodde det var Carlsberg som smakte best jeg. Det er ihvertfall det eneste øl'et jeg noensinne har kjøpt meg. :p

 

Bortsett fra Wahrsteiner på restaurant da vi var på klassetur i Berlin.

6008633[/snapback]

Om du klarer å få tak i Dahls eller CB (Christiansands Bryggeri) så er det de to desidert beste ølmerkene i landet. :)

Lenke til kommentar
Om du klarer å få tak i Dahls eller CB (Christiansands Bryggeri) så er det de to desidert beste ølmerkene i landet. :)

6008659[/snapback]

Nuhvel.

6008667[/snapback]

Kommer det fra en som liker Hansa. Pfføy, Fun Light blandet med øl. :thumbdown:

6008684[/snapback]

Dahls - Litt for lite fyldig og smaker ikke så veldig godt.

CD - Ikke så god. Liker ikke ettersmaken.

 

Hansa - Fin lagerøl.

Guinness - God engelsk øl.

Nange Ø Påskeøl - Utrolig mektig og god.

 

Kekeke. :)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...