Gå til innhold

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]


b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Vi tok på oss klærne 19. april, mener jeg å huske.

6003126[/snapback]

 

 

Linn Christin: Vi hadde russekåring den 24. dvs at russetiden vår begynte da. Er det patetisk å ha på russeklærne under russetiden, selv om det er tidligere enn andre?

6003232[/snapback]

 

Vi hadde russedåp i September. Og ja, jeg synes det er patetisk , med tanke på at Russetiden begynner 1. mai.

 

Å begynne før er nesten like patetisk som å ha på russeklær etter 17. mai.

 

Det er ikke "Min", "din" eller "vår" russetid. Russetida er fra 1.-17. mai.

6003246[/snapback]

 

 

Synes ikke det er noe galt i gå med klærne fra etter påskeferien. De fleste har puttet masse penger i klær og biler osv og vil gjerne bruke dette i en måneds tid. Etter 17. mai er det verre å bruke det for da er man faktisk ferdig, og dessuten sikkert drittlei de klærne osv..

 

Men du slipper snart å bekymre deg Linn Christin for det er 1. Mai til på mandag. ;)

 

Skal snart på butikken og kjøpe ØL jeg og, noen som vet hva to sixpacks med tuborg-bokser koster? Skal kjøpe ØL for hun på bilen som kjøpte bringebærvodka for meg igår. :p

Lenke til kommentar
Skal snart på butikken og kjøpe ØL jeg og, noen som vet hva to sixpacks med tuborg-bokser koster? Skal kjøpe ØL for hun på bilen som kjøpte bringebærvodka for meg igår. :p

6008533[/snapback]

~25 x 12 + 12 = 312,-

 

Da bør flasker være et bedre alternativ.

 

12 bokser = 6 liter

18 flasker = 6 liter

 

~9 x 18 + 18 = 180,-.

Endret av LarsP
Lenke til kommentar
Whisky drikker du fra flaska, og Martinien gir du til meg, så skal jeg ta godt vare på den. :love:

6007418[/snapback]

Fikk tips fra en erfaren drikker om at det burde blandes med litt vann (temp mellom kaldt og lunket) siden det forsterket smaken. Stemmer det?

 

 

Zappza, med liksomrussen fra ungdomsskolen? Må være det største taperopplegget jeg noen gang har hørt om.

6007423[/snapback]

Liksomrussen fra ungdomskolen ja :) Hvis du ikke liker at folk under 18 drikker, hopp i havet ;)

 

Nei drikke alene hadde jeg aldri gjort av prinsipp. Det er bare for trist.

6007647[/snapback]

Det er jævlig trist :ermm: Som Hylo og Skogli sa senere, det går greit å drikke, så lenge man ikke drikker seg beruset ;)
Lenke til kommentar

Takk Lars. :) Skylder henne 410 for klær vi på russebilen bestilte med trykk osv. Var lei av å legge ut for alt så da ga jeg giroen til henne. Så da vet jeg hvor mye jeg må sette over.

 

Men ble egentlig overrasket over at øl er så mye billigere.. Men er vel verdt å betale mer for noe man faktisk elsker smaken av. :)

Lenke til kommentar
Skal snart på butikken og kjøpe ØL jeg og, noen som vet hva to sixpacks med tuborg-bokser koster? Skal kjøpe ØL for hun på bilen som kjøpte bringebærvodka for meg igår. :p

6008533[/snapback]

~25 x 12 + 12 = 312,-

 

Da bør flasker være et bedre alternativ.

 

12 bokser = 6 liter

18 flasker = 6 liter

 

~9 x 18 + 18 = 180,-.

6008544[/snapback]

Koster en boks tuborg 25 kroner? :o Omfg alkoholprisene er gale i landet vaart.

Lenke til kommentar
Koster en boks tuborg 25 kroner? :o Omfg alkoholprisene er gale i landet vaart.

6008569[/snapback]

Jeg synes faktisk at alkoholprisene på øl og brennevin er HELT ok. Det blir først dyrt når man skal drikke seg dritings. Prisene på vin derimot, DE er helt forkastelige.

Endret av LarsP
Lenke til kommentar
Zappza, med liksomrussen fra ungdomsskolen? Må være det største taperopplegget jeg noen gang har hørt om.

6007423[/snapback]

Liksomrussen fra ungdomskolen ja :) Hvis du ikke liker at folk under 18 drikker, hopp i havet ;)

6008545[/snapback]

Drikk saa mye dere vil, men det aa kalle seg russ er taper uansett :)

Lenke til kommentar
Koster en boks tuborg 25 kroner? :o Omfg alkoholprisene er gale i landet vaart.

6008569[/snapback]

Jeg synes faktisk at alkoholprisene på øl og brennevin er HELT ok. Det blir først dyrt når man skal drikke seg dritings, noe som gagner ingen. Prisene på vin derimot, DE er helt forkastelige.

6008574[/snapback]

Oel koster vel 70% av prisen her nede, sprit halvparten. Og ALT kan selges i dagligvarebutikker. Spoersmaalet er vel om det er Frankrike eller Norge det er noe galt med :hmm:

 

Vinpriser er forkastelige ja. Morsomt aa sammenligne vinpriser i Frankrike og Norge. Vi snakker 3-4 ganger prisen!

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...