EirikLF Skrevet 26. april 2006 Del Skrevet 26. april 2006 (endret) Ble ganske overrasket da jeg så dette hos komplett: Gainward GeForce 7900GTX Anbefales av hardware.no Kikket inn på produktet, og der linket de til denne testen: http://www.hardware.no/tester/skjermkort/g...-serien/25422/1 Som jeg trodde, var det 7900GT som ble anbefalt, ikke 7900GTX. Likevel fikk kortet gog omtale osv. Har de lov til dette? Og, hvis jeg tar helt feil, må jeg bare beklage komplett. Endret 26. april 2006 av watercool:) Lenke til kommentar
Blib Skrevet 26. april 2006 Del Skrevet 26. april 2006 Det KAN også bare være "an honest mistake". De må ikke være uredelige drittsekker vettu. Ta kontakt så fikser de det sikkert Lenke til kommentar
EirikLF Skrevet 26. april 2006 Forfatter Del Skrevet 26. april 2006 (endret) Selvsagt kan det være Honest mistake. Håper inderlig det. (kanskje litt krass i tittelfelt) Det jeg egentlig lurte på var om de hadde lov til dette Edit: Hadde vel egentlig trodd att dette ville blitt utbedret hvis jeg hadde rett. Endret 26. april 2006 av watercool:) Lenke til kommentar
Blib Skrevet 26. april 2006 Del Skrevet 26. april 2006 De har lov til å linke til tester av et produkt ja. Hw får jo gratis "reklame" på denne måten så de er bare happy. Dersom det er feil, slik som her, så må de jo selvsagt fikse dette Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 26. april 2006 Del Skrevet 26. april 2006 Blir misledende mf hvis du hadde det anbefalt-bilde på GTX-en... men sikkkert en feil. Lenke til kommentar
EirikLF Skrevet 26. april 2006 Forfatter Del Skrevet 26. april 2006 Klart de har lov å linke til artikkelen. Men har de belegg for å si att kortet er anbefalt av HW.no? Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 26. april 2006 Del Skrevet 26. april 2006 Klart de har lov å linke til artikkelen. Men har de belegg for å si att kortet er anbefalt av HW.no? 5992185[/snapback] Har du en link til siden på komplett.no? Lenke til kommentar
Blib Skrevet 26. april 2006 Del Skrevet 26. april 2006 Under testen av GT-kortet står det jo at kortet "ANBEFALES". Så å skrive på produktet at det er anbefalt er innenfor grensene ja. Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 26. april 2006 Del Skrevet 26. april 2006 Er det dette kortet? Finner hvertfall ingenting der. Lenke til kommentar
EirikLF Skrevet 26. april 2006 Forfatter Del Skrevet 26. april 2006 De kan vel ikke skrive anbefalt av HW.no på ett 7900GTX når det bare står anbefalt på 7900GT kortet? Dessuten les dette (hentet fra skjermkort anbefalinger): "High-end"Den som akkurat nå ute etter det råeste på markedet bør ikke vurdere noe annet enn kort enn et basert på ATIs Radeon X1900 XTX-brikke. Velger man et slikt, får man det heftigste innen skjermkort som finnes for hjemmemarkedet per dags dato. Dersom man ønsker et alternativ fra Nvidia er kortene basert på Nvidia GeForce 7900 GTX det rette valget. Disse tilbyr ytelse i samme klasse som ATIs Radeon X1900 XTX. Lenke til kommentar
abcosv Skrevet 26. april 2006 Del Skrevet 26. april 2006 Tipper de har en avtale med hw.no om det i tilfellet.. Regner med at de har flere avtaler med dem som strekker seg over varierte områder, og vil tippe at en slik bruk i promoteringen er en av dem. Lenke til kommentar
EirikLF Skrevet 26. april 2006 Forfatter Del Skrevet 26. april 2006 Les forsida: http://www.komplett.no/k/k.asp (skifter ganske kjapt, da) Lenke til kommentar
EirikLF Skrevet 26. april 2006 Forfatter Del Skrevet 26. april 2006 De fleste Webshoppene kan nok benytte seg av at et produkt er anbefalt av HW.no. Mange skryter av topplasseringer i webshoptester. Men jeg kan ikke se at dette kortet har blitt anbefalt på HW.no, og kan derfor ikke forstå hvorfor komplett sier at det er anbefalt. Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 26. april 2006 Del Skrevet 26. april 2006 De fleste Webshoppene kan nok benytte seg av at et produkt er anbefalt av HW.no. Mange skryter av topplasseringer i webshoptester. Men jeg kan ikke se at dette kortet har blitt anbefalt på HW.no, og kan derfor ikke forstå hvorfor komplett sier at det er anbefalt. 5992419[/snapback] Vel, utifra fra testen blir jo kortet anbefalt da... Hadde det fått det ikonet som GT'en hadde, hadde man nok også sett et bilde. Lenke til kommentar
EirikLF Skrevet 26. april 2006 Forfatter Del Skrevet 26. april 2006 Trodde anbefalt av HW.no btydde at den hadde kvalifisert seg tilett sånt bilde... Og under anbefalinger står det at de anbefaler heller x1900xt i den prisklassen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå