Abits Skrevet 26. april 2006 Del Skrevet 26. april 2006 (endret) De har noen Verbatim DVD+R 8.5GB 8X Dual Layer til 219kr for 5stk Jeg har en benq DW1620, prøvd med den siste firmawaren og den forrige firmawaren B7V9 Jeg kjøpte ei pakke med disse platene for en stund siden, men har fått feilbrenning på 4 av platene, får beskjed om dårlig media. Og nå har jeg ei plate igjen. Støtter virkelig ikke denne brenneren disse platene? Surt å betale 219kr når jeg bare må kaste de. Endret 26. april 2006 av Abits Lenke til kommentar
Abits Skrevet 27. april 2006 Forfatter Del Skrevet 27. april 2006 Ingen som har BenQ brenner her nei Lenke til kommentar
HeltNils Skrevet 28. april 2006 Del Skrevet 28. april 2006 Selvsagt har vi Benq, men dual layer-plater er jo så perverst dyrt. Har du prøvd å brenne dem på lavere hastighet? Lenke til kommentar
The Walking Dead Skrevet 28. april 2006 Del Skrevet 28. april 2006 mine koster 27 kroner pr stk. Fatter ikke at dere kan betale så mye for dem. Men det er mulig du må kun brenne dem på 2.4x for å få et skikkelig resultat. Lenke til kommentar
Abits Skrevet 28. april 2006 Forfatter Del Skrevet 28. april 2006 Har prøvd å brenne på 2.4x hastighet, men det fungerte desverre ikke. Er en musikkDVD som jeg ønsket å få tatt en backup av, klarte å få den på hardisken og vil få brent den ut på DVD. Den siste dualplate fikk jeg ikke til å brenne engang, før meldingen kom om at jeg hadde får dårlig media. Og hvor får du kjøpt dualplater til 27kr stk? Lenke til kommentar
Wipeout Skrevet 28. april 2006 Del Skrevet 28. april 2006 Har ikke hatt noen problemer med Verbatim DL plater og BenQ Dw1620. Bruker selv en patchet B7W9RPC1 firmware og har ikke hatt problemer med hverken denne eller tidligere firmware. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå