jonasgustum Skrevet 26. april 2006 Del Skrevet 26. april 2006 Hei, Finnes det noe enkelt og billig system som gjør at jeg kan plassere et kamera et sted også tar det automatisk et bilde hver minutt? Eller har dere noen andre tips? Totalt tid kameraet skal ta bilder blir ca 10 timer hver gang. Jonas Lenke til kommentar
jonasgustum Skrevet 26. april 2006 Forfatter Del Skrevet 26. april 2006 Ingen som kjenner til et program eller system som gjør dette? Lenke til kommentar
Kjetil-H Skrevet 26. april 2006 Del Skrevet 26. april 2006 Hei, Finnes det noe enkelt og billig system som gjør at jeg kan plassere et kamera et sted også tar det automatisk et bilde hver minutt? Eller har dere noen andre tips? Totalt tid kameraet skal ta bilder blir ca 10 timer hver gang. Jonas 5992109[/snapback] Jeg vet at Minoltas Dimage 7, 7i, 7Hi, A1 og A2 gjør dette uten problemer. I tillegg ser Nikons og Canons prosumere til å gjøre samme nytten, så hvis du kan finne en av disse billig brukt skulle du være sikret. For å sjekke om et aktuelt kamera har funksjonen, ser du etter "time-lapse" i spesifikasjonene du finner her: http://www.dpreview.com/reviews/specs.asp Jeg vet også at det finnes fjernkontroller som kan brukes som, evt kombineres med intervalometer. Kanskje er dette en smule overkill i forhold til det du ser etter, hvis du gir mer detaljerte rammer kan jeg kanskje svare mer detaljert Mvh Kjetil Lenke til kommentar
jonasgustum Skrevet 27. april 2006 Forfatter Del Skrevet 27. april 2006 Jeg vet at Minoltas Dimage 7, 7i, 7Hi, A1 og A2 gjør dette uten problemer. I tillegg ser Nikons og Canons prosumere til å gjøre samme nytten, så hvis du kan finne en av disse billig brukt skulle du være sikret. For å sjekke om et aktuelt kamera har funksjonen, ser du etter "time-lapse" i spesifikasjonene du finner her: http://www.dpreview.com/reviews/specs.asp Jeg vet også at det finnes fjernkontroller som kan brukes som, evt kombineres med intervalometer. Kanskje er dette en smule overkill i forhold til det du ser etter, hvis du gir mer detaljerte rammer kan jeg kanskje svare mer detaljert Mvh Kjetil 5995388[/snapback] Har ingen spesielle rammer, vil bare vite hva som er ute på markedet. Takk for svaret. Flere tips ? jonas Lenke til kommentar
jonasgustum Skrevet 27. april 2006 Forfatter Del Skrevet 27. april 2006 Canon PowerShot S80 Er dette et greit kamera? Finner ikke flere med den funksjonen jeg trenger. Jonas Lenke til kommentar
Kjetil-H Skrevet 27. april 2006 Del Skrevet 27. april 2006 Canon PowerShot S80 Jonas 6001939[/snapback] Dette er et flott kamera i tillegg til at det har god vidvinkel og mulighet for å bruke batterieliminator som kan komme godt med. Mvh Kjetil Lenke til kommentar
SverreH Skrevet 28. april 2006 Del Skrevet 28. april 2006 Sorry, så ikke det med 10 timer. ER ikke sikker på at batteriet på Ricohen varer i ti timer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå