bufodill Skrevet 26. april 2006 Del Skrevet 26. april 2006 Slankekrigen fortsetter, og Motorola slipper nå den tynneste mobiltelefonen som er laget i Norge; Slvr er ikke mer enn 1,15 cm tykk. Vi har testet den. Les mer Lenke til kommentar
Pernilsen Skrevet 26. april 2006 Del Skrevet 26. april 2006 Må si denne var litt stilig!! Men har aldri likt motorola no! Egentlig ikke på disignet ellr alt! hehe Men 2000 er jo ikke galt Lenke til kommentar
nda Skrevet 26. april 2006 Del Skrevet 26. april 2006 (endret) *Post slettet pga. feil info* Endret 26. april 2006 av nda Lenke til kommentar
Jonkybonky Skrevet 26. april 2006 Del Skrevet 26. april 2006 Fin design, ikke de beste specsa.. Men ikke en verst pris. Hadde Motorola for 2 år siden, og bestemte meg for å ikke gå tilbake, men kanskje jeg må gi de en ny sjans en gang. Lenke til kommentar
9khil Skrevet 26. april 2006 Del Skrevet 26. april 2006 (endret) hvis noen kjøper telefonen er vel detta et fint tilbehør: http://my.qxl.no/accdb/viewItem.asp?IDI=25250735 Endret 2. mai 2006 av 9khil Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 26. april 2006 Del Skrevet 26. april 2006 Stilig! Den ser også ut til å passe meg bruksmessig. Denne må jeg vurdere. Lenke til kommentar
gsm-freek Skrevet 27. april 2006 Del Skrevet 27. april 2006 At den er lekker er det ingen tvil om, jeg fikk tafset på den i asia for ei uke siden. Kan nevne at jeg selv har en VK 2020 som er adskillig tynnere, under 1 cm tykk. Men vil muligens betraktes av mange som en slvr/razr kopi... google på VK 2020 Lenke til kommentar
bufodill Skrevet 28. april 2006 Forfatter Del Skrevet 28. april 2006 vk er ikke ukjent for oss. Men siden de ikke selges i Norge, betyr det lite. Lenke til kommentar
Ferber Skrevet 28. april 2006 Del Skrevet 28. april 2006 Ser kuul ut, vurderte den faktisk, men er for høy og bred så man tjener egentlig ikke så mye på den tykkelsen... synd. :/ Lenke til kommentar
meankanin Skrevet 28. april 2006 Del Skrevet 28. april 2006 hehe. Gikk inn på Amobil for å se om det fantes noen test eller brukererfaringer med Motorola SLVR, og der ligger det test midt på forsiden. Bra jobbet Amobil! Lenke til kommentar
Nzo* Skrevet 28. april 2006 Del Skrevet 28. april 2006 Synd at det ikke er med stoppeklokke og tidsnedteller på den, da jeg bruker disse funksjonene ganske ofte. Vet noen om det går ann å laste ned javaprogram som gir disse funksjonene? Lenke til kommentar
9khil Skrevet 2. mai 2006 Del Skrevet 2. mai 2006 Synd at det ikke er med stoppeklokke og tidsnedteller på den, da jeg bruker disse funksjonene ganske ofte. Vet noen om det går ann å laste ned javaprogram som gir disse funksjonene? 6005765[/snapback] sikker på at det finnes et javaprogram som gir de funksjonene på www.tagtag.com En ting som kanskje ikke kom fram i testen; Telefonen har en lyssensor på toppen. Denne sjekker om det er lyst ute, og om det er det skrur den av tastelysene.. blir det mørkt går tastelysene på.. helt automatisk.. genial strømsparingsfunksjon må jeg si.. Fornøyd med telefonen!! Lagt inn iTunes og har bestilt USB til 3.5 mm plugg slik at jeg kan bruke den som mp3 spiller.. Lenke til kommentar
bufodill Skrevet 2. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 2. mai 2006 Hmm, ja skulle kanskje tatt med det med lyssensoren. Det er jo ikke unikt med en slik sensor, det finnes for eksempel i noen Nokia-modeller. Men det bidrar nok til den gode batteritiden. Var det mye stress med å legge inn iTunes? Har ikke testet det selv, siden jeg har iPod. Legg gjerne ut erfaringer. Lenke til kommentar
9khil Skrevet 2. mai 2006 Del Skrevet 2. mai 2006 Hmm, ja skulle kanskje tatt med det med lyssensoren. Det er jo ikke unikt med en slik sensor, det finnes for eksempel i noen Nokia-modeller. Men det bidrar nok til den gode batteritiden. Var det mye stress med å legge inn iTunes? Har ikke testet det selv, siden jeg har iPod. Legg gjerne ut erfaringer. 6029374[/snapback] Aha visste ikke at Nokia har lyssensor.. men det er vel ganske nytt for mange.. nei, tok vel ikke lenger enn 10 minutter å legge inn iTunes.. gikk glatt.. har du iPod har du ikke behov for å bruke mobilen som mp3 spiller, men jeg har en sliten 128mb benq, og trenger noe bedre;) iTunes anbefales..raskere, ser kulere ut osv osv.. med en sånn plugg får du kobla opp til bilen osv.. Lenke til kommentar
nikorai Skrevet 6. mai 2006 Del Skrevet 6. mai 2006 hvordan var det å legge den inn i itunes egentlig trengte du noen hacks eller liknende? Lenke til kommentar
9khil Skrevet 9. mai 2006 Del Skrevet 9. mai 2006 hvordan var det å legge den inn i itunes egentlig trengte du noen hacks eller liknende? 6054570[/snapback] www.motomodders.net - hele guiden er der inne.. det kan se jævlig ut, men er enkelt..måtte laste over en fil til mobilen..den er vel hacka.. men tar du backup av filer og slikt går det nok bra;) Lenke til kommentar
HelteTeigen Skrevet 6. august 2006 Del Skrevet 6. august 2006 Synd at det ikke er med stoppeklokke og tidsnedteller på den, da jeg bruker disse funksjonene ganske ofte. Vet noen om det går ann å laste ned javaprogram som gir disse funksjonene? 6005765[/snapback] sikker på at det finnes et javaprogram som gir de funksjonene på www.tagtag.com En ting som kanskje ikke kom fram i testen; Telefonen har en lyssensor på toppen. Denne sjekker om det er lyst ute, og om det er det skrur den av tastelysene.. blir det mørkt går tastelysene på.. helt automatisk.. genial strømsparingsfunksjon må jeg si.. Fornøyd med telefonen!! Lagt inn iTunes og har bestilt USB til 3.5 mm plugg slik at jeg kan bruke den som mp3 spiller.. 6028511[/snapback] Hvor fikk du bestilt en 3.5 mm plugg? Finner den ikke i de norske nettbutikkene... Lenke til kommentar
mecha slin Skrevet 26. august 2006 Del Skrevet 26. august 2006 Synd at det ikke er med stoppeklokke og tidsnedteller på den, da jeg bruker disse funksjonene ganske ofte. Vet noen om det går ann å laste ned javaprogram som gir disse funksjonene? 6005765[/snapback] sikker på at det finnes et javaprogram som gir de funksjonene på www.tagtag.com En ting som kanskje ikke kom fram i testen; Telefonen har en lyssensor på toppen. Denne sjekker om det er lyst ute, og om det er det skrur den av tastelysene.. blir det mørkt går tastelysene på.. helt automatisk.. genial strømsparingsfunksjon må jeg si.. Fornøyd med telefonen!! Lagt inn iTunes og har bestilt USB til 3.5 mm plugg slik at jeg kan bruke den som mp3 spiller.. 6028511[/snapback] Hvor fikk du bestilt en 3.5 mm plugg? Finner den ikke i de norske nettbutikkene... 6622480[/snapback] Dette vil gjerne jeg ha svar på og... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg