Gå til innhold

Fin rar (finsk?) "sang" med funky animasjon!


Cheshire Cat

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Haha, jeg tok med den finske polka sangen på fest her sist helg. Først sa alle, hva faen er dette for noe dritt? Så gikk jeg ut 10 min eller no og kom tilbake. Plutselig ser jeg alle står og hopper og danser og klapper etter den Finske polka sangen, fy faen så jeg lo:P

haha for ett syn :)

Lenke til kommentar
Haha, jeg tok med den finske polka sangen på fest her sist helg. Først sa alle, hva faen er dette for noe dritt? Så gikk jeg ut 10 min eller no og kom tilbake. Plutselig ser jeg alle står og hopper og danser og klapper etter den Finske polka sangen, fy faen så jeg lo:P

haha for ett syn :)

6129585[/snapback]

 

Spilte denne på 16mai arrangementet....akkurat samme reaksjon, bare at jeg måtte dra igang hoppinga og dansinga :D

Lenke til kommentar
Hjelp. Har hatt denne på i 2-3 timer nå, kom netopp tilfeldigvis bort i Tab-en med den ekle flash-animasjonen. Først da kom jeg på at jeg har hatt den på så lenge. Jeg holder på å bli gal.

6136457[/snapback]

 

Hvist du ikke har klart å slå den av ennå...det gjelder for så vidt alle andre her oxo, send meg PM med adresse så skal jeg ringe galehus som kan komme å plukke dere opp

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...