Lakus Skrevet 15. november 2006 Del Skrevet 15. november 2006 Denne versjonen var jo litt fet WoW-Guild Homepage... (Starter så snart du går videre inn på siden) Det er jo BBM remixen Jepp, står på siden, nederst til høyre noen som vet hvor jeg kan få tak i BBM mp3 fil? Linken i denne tråden virker ikke. Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 15. november 2006 Del Skrevet 15. november 2006 Flyttes til musikkdelen nå... Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 15. november 2006 Del Skrevet 15. november 2006 Flyttes til musikkdelen nå... Hva? Det tok jo bare 7mnd? Bra reaksjonstid Lenke til kommentar
Astralnoise Skrevet 15. november 2006 Del Skrevet 15. november 2006 (endret) btw: Sjekk ut www.humppa.com Finsk jenkapolka (klikk på albumene på kategorien "humppa", og så på de sangene med rød tekst for å høre eksempler) Endret 15. november 2006 av Zaran Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 14. januar 2007 Del Skrevet 14. januar 2007 http://md5.se/h/052/ <- DJ Slon sin versjon av Levas Polka, Soviet style. Lenke til kommentar
sixx Skrevet 14. januar 2007 Del Skrevet 14. januar 2007 haha...en kamerat av meg satte på den sangen inne i skapet sitt på skolen på bærbare pcen. haha....sto på nesten en hel skoledag til batteriet tok slutt:P å selfølgelig kom det en maktsyk lærer og gav han anmerkning BTW: sangen er faktisk fryktelig og høre på lenge.... Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 14. januar 2007 Del Skrevet 14. januar 2007 Jeg klarer fint 12 timer uten problemer. Den er kul, dermed basta. Lenke til kommentar
Espein Skrevet 25. februar 2007 Del Skrevet 25. februar 2007 For techno fans så må dere skaffe: Holly Dolly - Dolly Song (DJ Satomi and Pure Dust Remix) Veldig bra mix av den! Heftig Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 25. februar 2007 Del Skrevet 25. februar 2007 Herlig ! Flott at det fremdeles er liv i denne tråden. Jeg elsker sangen, men hater at de spiller den på treningssenteret. Når den sangen begynner øker sjansen stort for at jeg mister vektene rett i bakken. Lenke til kommentar
Superdan Skrevet 25. februar 2007 Del Skrevet 25. februar 2007 Bah, hater den sangen der Lenke til kommentar
hauska Skrevet 25. februar 2007 Del Skrevet 25. februar 2007 (endret) Har hørt denne mange ganger jeg, men er det finsk? Trodde bare det var en masse tull jeg... Endret 25. februar 2007 av moone Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 25. februar 2007 Del Skrevet 25. februar 2007 Det er bare å lese gjennom tråden, det har vært diskutert gjennom hele veien. Lenke til kommentar
hauska Skrevet 25. februar 2007 Del Skrevet 25. februar 2007 Okey, jeg leste bare den første siden Lenke til kommentar
Xtra Skrevet 25. februar 2007 Del Skrevet 25. februar 2007 Loituma Artist: Loituma Video: Ievan Polkka Text: Kettunen Music: trad/arr. Loituma Tradition: Finland, Finland Members of the Loituma in this video are: Anita Lehtola-Tollin, Hanni-Mari Autere, Timo Väänänen and Sari Kauranen Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 25. februar 2007 Del Skrevet 25. februar 2007 sist gang jeg hørt på ble det fort til 10 minutter, så når jeg kom over denne tråden og klikket sangen greide jeg heldigvis å stoppe før det var forsent. bare på 5 sek av sangen fikk jeg lyst til å høre mer og mer og mer og mer. den er farlig. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-xZFMnIz6 Skrevet 28. februar 2007 Del Skrevet 28. februar 2007 Hørte om den på radioen i dag, de intervjua han som synger bass i sangen. Sangen hadde blitt vist på TV for 10 år siden, noen fanga den opp på video, og i fjor lasta de den opp på nettet, og ble godt kjent i fjor. Bassisten og bandet ble sjokkerte, og de hadde hatt moro av at den ble kjent igjen. Sangen handler om en ung kvinne som spør mora si om hun får lov til å danse med en ung mann, men mora var skeptisk, men lot de danse. De danser, men etterpå kommer mannen til mora og sier at han ikke var så interessert i dattera likevel. (Tror det var noe sånt.) Lenke til kommentar
Fin Skjorte Skrevet 7. mars 2007 Del Skrevet 7. mars 2007 Satt på trikken i praha i går, og så ringte telefonen til en lokalmann, og ringetonen var nettopp "dippadidara koklikola ripladala" Kanskje den har vært som ringetone lenge for det jeg vet men bare småvittig å høre sangen igjen her! Lenke til kommentar
Mørbradbiff Skrevet 10. mars 2007 Del Skrevet 10. mars 2007 (endret) Loituma er blitt den nye crazyfrog. Hater henne nå! Endret 10. mars 2007 av Navitas87 Lenke til kommentar
Abnegation Skrevet 25. mars 2007 Del Skrevet 25. mars 2007 Basshunters remix er catchy da Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 26. mars 2007 Del Skrevet 26. mars 2007 Loituma er blitt den nye crazyfrog. Hater henne nå! Ja, sangen var fin/morsom og alt det der helt til Crazy Dritt Frog kom og ødela sangen! Kan ikke den froskn bare prøve å hoppe over motorveien, så skal jeg personlig sørge for at den får ett "up-close" møte med grillen på bilen! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå