Gå til innhold

Bytting av skjerm? 2. skjerm med pixelfeil


skyhawk

Anbefalte innlegg

Her er saken:

 

Jeg kjøpte meg en ny flatskjerm i august 2005. Kom hjem og kobla den opp.. Allerede etter noen minutter med bruk fant jeg 2 døde pixler(det var det første jeg sjekka). Så etter at det hadde gått ca 2-3 mnd fant jeg 2 til, altså 4 døde pixler. Jeg gikk ned på Datakjeden og fikk bytta skjermen.

 

Fikk samme modellen igjen. Kobla opp og testa. Og søren meg var det pixelfeil på denne også. Først trodde jeg at jeg hadde tatt feil med støv og pixelfeil, men fant ut at det var en død. Samtidig så fant jeg en grønn pixelfeil som kom og gikk noen dager senere :hmm: Den har vært ganske mye til og fra, og jeg sendte med en gang mail til Datakjeden. Fikk ikke svar. Sendte en ny mail for 1 uke siden, ikke noe svar. Så sendte jeg en mail til support istedet, og der har jeg heller ikke fått svar. (Ja jeg vet at jeg bare kunne stikki ned i butikken og hørt :ermm: )

 

Men saken er da, har jeg krav på å få byttet denne igjen? Det er så kjipt å ha betalt godt over 3000kr for skjermen, og vite at den har 2 pixelfeil, samt at jeg hadde problemer med den forrige. Han i butikken sa første gang jeg skulle bytte at det skulle ikke være noe problem uansett, siden det var Samsung, og at de skulle ha en god garanti på at det ikke skulle være noe feil på skjermen eller noe sånt. Jeg har veldig lyst å bytte i en 17" Syncmaster 740BF istedet. Dette er en Samsung Syncmaster 913N.

 

Tror du det lar seg gjøre, fortjener jeg en ny? Jeg er ikke fornøyd med denne :thumbdown:

 

Takker for alle seriøse svar

Endret av skyhawk
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...