Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

hvordan tilbakestille autofullfør?


Anbefalte innlegg

når jeg har søkt i f.eks sol.no så blir ting jeg har skrevet i søke ruten lagret og når jeg trykker den første bokstaven i ordet jeg har søkt på kommer det automatisk opp, dette irriterer meg vet noen hvordan jeg sletter dette?

ps har fjernet logg og cookis....

mvh

Endret av computer_PRO
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Om du har slettet maskinens logg, Tempfiler og cookies så skal det ikke komme opp.. foresten så tror jeg det er en funksjo i tillegg som gjør at du får opp ting som du har søket på før. Det heter autofullfør tror jeg men er ikke sikker på hvor den funksjonen ligger hen. Du fikk værtfall meldinger om det de første gangene du brukte maskinen på nettet om å bruke autofullfør. Antakeligvis har du krysset av :)

Lenke til kommentar

En god emnetittel er en tittel som forklarer godt hva innholdet i posten din går ut på. En bruker bør kunne skaffe seg oversikt over hovedinnholdet i posten bare ut fra å lese tittelen. Emnetittelen i denne tråden er ikke god nok, om ikke dette blir endret slik at det er lettere å forstå hva slags informasjon tråden omhandler vil denne bli stengt! Vennligst forsøk å ha dette i tankene neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler.

 

Tråden bryter også med tre-ords-regelen.

 

Bruk p_edit.gif-knappen i første post for å endre emnetittelen.

 

(Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Vennligst ikke kommenter dette innlegget, men rapporter gjerne dette innlegget når tittelen er endret, så vil det bli fjernet.)

Lenke til kommentar
En god emnetittel er en tittel som forklarer godt hva innholdet i posten din går ut på. En bruker bør kunne skaffe seg oversikt over hovedinnholdet i posten bare ut fra å lese tittelen. Emnetittelen i denne tråden er ikke god nok, om ikke dette blir endret slik at det er lettere å forstå hva slags informasjon tråden omhandler vil denne bli stengt! Vennligst forsøk å ha dette i tankene neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler.

 

Tråden bryter også med tre-ords-regelen.

 

Bruk p_edit.gif-knappen i første post for å endre emnetittelen.

 

(Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Vennligst ikke kommenter dette innlegget, men rapporter gjerne dette innlegget når tittelen er endret, så vil det bli fjernet.)

5991937[/snapback]

 

Unnskyld...det skal ikke skje igjen...

Lenke til kommentar
Jeg skjønner ikke hva denne tråden gjør under kategorien "Maskinen fungerer ikke"

5992116[/snapback]

jeg vet, og det unnskylder jeg men jeg vet ikke hvor jeg skal plassere tråder som denne....det skal ikke skje igjen...

MVH

5992138[/snapback]

 

Det finnes en egen kategori for programvare.. du kan prøve der neste gang ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...