fredrikoz Skrevet 26. april 2006 Del Skrevet 26. april 2006 Har et geforce 6800 ultra som jeg vil sette vann-blokk på passer denne mitt skjermkort ? Og hva er de største nipplene du får kjøpt på markedet idag ? er det 1/2" ? jeg vil ha større slanger =) men passer denne nippelen til den blokka jeg har linket til over ? Lenke til kommentar
bucketofcack Skrevet 26. april 2006 Del Skrevet 26. april 2006 (endret) Blokka skulle vel passe fint da den heter 6800, ingen grunn til å tro noe annet. Den nippelen du linker har en gjengedimensjon på 1/2"BSP. Blokka har har en dimensjon på 1/8"BSP. Altså er inngangen på blokka for liten. Du kan kjøpe mellomstykker med 1/8"BSP til blokka, og 1/4"BSP til nippel. Dette kjøper du på biltema. Da skulle det gå greit med 1/2" slangenipler med 1/4"BSP (også biltema). Men det er ingen vits i 1/2" slanger når blokk-inngangen er såpass restriktiv. Endret 26. april 2006 av bucketofcack Lenke til kommentar
magnulf Skrevet 26. april 2006 Del Skrevet 26. april 2006 1/2" slanger er vell mest show off... men denne nippelen skal passe til blokka di: http://www.microplex.no/product.aspx?pid=M...2ID&mcat=14s293 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå