-Olsen- Skrevet 26. april 2006 Del Skrevet 26. april 2006 Hei.. bruker veldig mye nettlinje her på maskinen hjemme, både opplasting og nedlasting. Saken er at hvordan vil dette slå ut på en ip telefon? hadde nettopp en dude fra telenor som ringte og lurte på om vi var intr... noen som i farta har noe bedre tilbud enn telenor? Har telenor ADSL 3500/300. Lenke til kommentar
TheBoz Skrevet 26. april 2006 Del Skrevet 26. april 2006 Ettersom jeg vet så plaserer du ip telefon adapteret fra telenor mellom modem og router, eventuelt mellom maskin og modem om du ikke har router. På denne måten blir trafikken til ip telefonen prioritert. Lenke til kommentar
L O G I M A N Skrevet 26. april 2006 Del Skrevet 26. april 2006 En ruter med Qos støtte ville da være å foretrekke, så du er sikker på at du får den lydkvaliteten du trenger når det ringes. Lenke til kommentar
Wackee Skrevet 26. april 2006 Del Skrevet 26. april 2006 Hei.. bruker veldig mye nettlinje her på maskinen hjemme, både opplasting og nedlasting. Saken er at hvordan vil dette slå ut på en ip telefon? hadde nettopp en dude fra telenor som ringte og lurte på om vi var intr... noen som i farta har noe bedre tilbud enn telenor? Har telenor ADSL 3500/300. 5991623[/snapback] Hadde problemer med forstyrringer under telefonsamtaler medan eg lasta ned fra internett. Skaffa meg ein router med Qos (Quality On Service) da fungerte det supert! No veit eg ikkje kva permissane til telenor sitt tilbud er men eg har sjølv Telio og er storfornøygd med prisane og kvaliteten der! Lykke til! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-CkrM7QVpfE Skrevet 26. april 2006 Del Skrevet 26. april 2006 har bluecom og er veldug fornøyd... men telenor har jo døgnåpen kunderservice og det er jo greit når man jobber. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå