rødøye Skrevet 26. april 2006 Del Skrevet 26. april 2006 Jeg har fått i oppdrag å skrive ut bordkort til en konfirmasjon. Mange navn=masse arbeid, hehe. Er net noen måte å få PS til å sette sammen en "kolasj" med flere bordkort på hvert ark, og automatisk velge neste lag i en mappe med navn? Ellers må jeg sette dem sammen manuelt. Lenke til kommentar
Pim Skrevet 26. april 2006 Del Skrevet 26. april 2006 Dersom du setter sammen bordkortene slik at de passer til f.eks. A4 kan du legge hvert navn i et eget lag og endre disse for hver utskrift. F.eks. 2 x 4 kort på hvert A4 ark. I dette tilfelle med 8 kort pr. utskrift så går det jo rimelig fort. Vil tro at du har neste ark klart før skriveren din er ferdig med forrige utskrift. En annen mulighet er å legge bildet av kortene over i Word og benytte utskriftsfletting. Uansett, navnene må skrives. PIMPIM Lenke til kommentar
rødøye Skrevet 26. april 2006 Forfatter Del Skrevet 26. april 2006 Det jeg fryktet ja. Tenkte å kutte opp kortene før jeg printet, men kan ikke ha mindre en 9*12cm da. Lenke til kommentar
rødøye Skrevet 26. april 2006 Forfatter Del Skrevet 26. april 2006 Da var det gjort;) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå