Gå til innhold

Får du utført brasiliansk voksing for å bli glatt?

Anbefalte innlegg

Tenkte jeg kunne forhøre meg her blant alle forumets medlemmer, begge kjønn....

Får du utført brasiliansk voksing? Og hva slags kjønn/alder er du?

Selv er jeg gutt og i begynnelsen av 20-årene og får det utført... herlig å være glatt...

Edit: endret overskrift

Endret av abrakadabri
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Tipper han mener bryst, rygg, legger osv. Selv synes jeg det ser ganske teit ut å være helt glatt med mindre du driver med svømming, men heller glatt enn å ha skog på brystet

5991579[/snapback]

Hehe. Brasiliansk voksing == underlivs-/intimvoksing.

EDIT: abrakadabri, du får bedre svar og oversik i Crawford's store Sex Tråd!

Endret av craaash
Lenke til kommentar
brasiliansk voksing kan vel utføres flere steder på kroppen ?

btw, ei vennine av mamma har startet velvære sjappe.. men er ikke første stedet man drar for å få frisert seg  nedentil, litt flaut vil jeg tro x]

5994826[/snapback]

Ta deg en tur innom og si du skal. Bare på pur.

Den brasilianske vrien betyr at voksingen finner sted i kjønnsorganområdet.

I Brasil blir damer og menn født i strandklær (bikini/speedo). Når årene går, bør de ta bikinilinjen. Helt eller delvis om de vil.

Voksing andre steder på kroppen heter bare voksing, men du kan vokse på flere måter. (Varmvoks, ferdige striper, etc.).

(Søsteren min er hudpleier) :p

Lenke til kommentar
Den brasilianske vrien betyr at voksingen finner sted i kjønnsorganområdet.

I Brasil blir damer og menn født i strandklær (bikini/speedo). Når årene går, bør de ta bikinilinjen. Helt eller delvis om de vil.

Voksing andre steder på kroppen heter bare voksing, men du kan vokse på flere måter. (Varmvoks, ferdige striper, etc.).

(Søsteren min er hudpleier) :p

5995199[/snapback]

brukes ikke varm voksing når det gjøres brasilian style...?

Lenke til kommentar
Jeg har store planer om å prøve voks på egen hånd der nede. Men jeg vet ikke helt om jeg tør...

5995237[/snapback]

Ta deg en tur innom en salong og spør etter råd, tips, teknikker og kremer. Det er alt annet enn uvanlig for tiden.
Lenke til kommentar
Jeg har planer om å bruke Veet kaldvoks ansiktstrips. Det skal visst funke, selv på helt kort hår.

5995263[/snapback]

Tja. Er den "kraftig" nok, da? Jeg ville hatt litt lengde på hårene før jeg vokset, ca. 1 cm.

Rar sjanse å ta. Men du har sikkert peiling. Sørg for å napp raskt nok hvertfall :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...