Gå til innhold

Nytt HK til dell dimension 8250

Anbefalte innlegg

Hei! :D

Jeg har en dell dimension 8250 med P4 2,4ghz socket 478, 512mb rdram og agp skjermkort. Det jeg lurer på er å bytte hovedkortet, men jeg vil ikke bruke så mye penger på dette siden jeg skal kjøpe meg ny maskin etter sommeren. Har lett etter et hovedkort som støtter rdram, men finner ikke noe.

Vet dere om et hovedkort som passer eller må jeg kjøpe ny ram i tilleg? Hva vil dere i så fall anbefale? Så billig som mulig men skal selvsagt være brukbar :thumbup:

Maskinen blir for det meste brukt til nedlasting, opptak av tv(media center), film titting og musikk.

Vis det er noe mer dere lurer på eller trenger å vite er det bare å spørre og er foresten den første posten min så beklager vis jeg har gjort noe feil. ;)

mvh Ole Martin

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det finnes ingen nye hovedkort som støtter RD-RAM. Om du hadde funnet et brukt kort hadde du fortsatt fått problemer med den proprietære Dell-kontakten til LED og brytere. Strømforsyningskablene pleier også å være spesialtilpasset hovedkortet, så det hadde sannsynligvis heller ikke passet.

Lenke til kommentar

Takk for svar :)

Har nytt kabinett som jeg har tenkt å bruke så LED og brytere er ikke noe problem. Åpnet opp kabinettet nå og jeg er ganske sikker på at det var en vanlig 20-pins kontakt som stod i hovedkortet men er ikke noen ekspert på det området.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...