Gå til innhold

Jeg trenger hjelp til stillere pc

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Å bytte vifte som linken viser til måter å gjøre på.

Sette motstand på kabelen til viften.

Sette liten viftestyring på viften.

Osv, alle vanlige løsninger for vifter gjelder men du bør ikke sette ned for mye da PSUen vil gå varm..

Beste løsningen er nok å bytte ut viften til en annen som kjøler bra og er stille.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
Har nå bestilt en sånn seasonic. Desverre bestilte jeg noen dvd+plater hos komplett, som det stod ubekreftet 06-05-06 nå er det 29-05-06 og de står ubekreftet 23-05-06

6204316[/snapback]

På komplett kan du bare logge inn for å slette ordre og bestille på nytt ;)

(kan ta litt tid om du har betalt med visa for at pengene kommer inn igjen på konto så du kan bestille på nytt).

Lenke til kommentar
Har nå bestilt en sånn seasonic. Desverre bestilte jeg noen dvd+plater hos komplett, som det stod ubekreftet 06-05-06 nå er det 29-05-06 og de står ubekreftet 23-05-06

6204316[/snapback]

På komplett kan du bare logge inn for å slette ordre og bestille på nytt ;)

(kan ta litt tid om du har betalt med visa for at pengene kommer inn igjen på konto så du kan bestille på nytt).

6204350[/snapback]

Den var på tilbud, 200kr billigere enn nå....

EDIT: Har sent mail til komplett og spurt dem om hva jeg skal gjøre med saken

Endret av micke090
Lenke til kommentar
Pc'en min bråker en del "Hovedkortviften og 80mm viften i front" Viften i strømforsyning lager en slags flaffende lyd som om den ikke er helt sentrert eller rett. Er dette en garantisak? Jeg lurte også på strømregulator til en vifte og tips til vifteløse nb kjølere som passer under et skjermkort på mitt MSI NEO4SLI-F.

Hvis strømforsyningen ikke er en garantisak kan man da bytte vifte i den? Eller har noen tips til en strømforsyning gjennomsnittsmennesket ikke hører når den er i gang? Jeg har: Amd Athlon64 3500+ @ 2500mhz. 2x512mb ram cmx fra corsair. En 200gb samsung disk sata. Et 6600gt pci-e. 120mm vifte @ 5v bak og 80mm vifte i front. Jeg skal kanskje sette i en harddisk eller to til men utover det trenger jeg ikke så mye mer kraft enn det fra strømforsyningen. Kanskje et nytt skjermkort engang.

EDIT: Strømforsyningen er fra AOpen og fulgte med dette kabinettet, det er alt jeg vet om den

5991526[/snapback]

tips 1. skru av maskinen

tips 2. dra ut alle vifter

tips 3. kjøp deg øreplugger

tips 4. ha på musikk,, :w00t:

Lenke til kommentar
tips 1. skru av maskinen

tips 2. dra ut alle vifter

tips 3. kjøp deg øreplugger

tips 4. ha på musikk,,    :w00t:

Jeg har et gamecom pro 1 headset fra plantronics. Og når jeg har med meg venner hjem, eller snakker med noen i telefonen vil det være sus i bakgrunden

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...