FenrisC0de Skrevet 26. april 2006 Del Skrevet 26. april 2006 Vel, jeg må inrømme at jeg er litt fortapt når det gjelder hvilke instillinger jeg bør sette skjermkortet på.. Optimal Quality\Performance osv.. Hva er forksjellen? Bør jeg ha på AA osv? Har dette noen betydning for ytelsen i spill eller er det.. ja.. kan noen gi meg en liten innføring i hva som er anbefalt? Lenke til kommentar
kattenmusen10000 Skrevet 26. april 2006 Del Skrevet 26. april 2006 Fant en veldig interresant tråd som svarer på mange spørsmål. Bl.a AA spørsmålet ditt, og til din fordel: Hvis to kort; Nvidia og Ati er like i ytelse. Vil Ati klare seg bedre enn Nvidia kortet, hvis begge slår på AA. Heldigvis for oss! =) les her Lenke til kommentar
blackbrrd Skrevet 26. april 2006 Del Skrevet 26. april 2006 Hva slags innstillinger du burde sette på kommer an på spillet. Lenke til kommentar
FenrisC0de Skrevet 26. april 2006 Forfatter Del Skrevet 26. april 2006 Nå snakker jeg ikke om spill instillinger, det har jeg full kontroll over, nå snakker jeg om de instillingene man setter i kontroll panelet til ATi.. Lenke til kommentar
blackbrrd Skrevet 27. april 2006 Del Skrevet 27. april 2006 .. og det kommer fortsatt an på spillet Hvis du har for dårlig ytelse i spillet drar du sliderene mot dårligere kvalitet, hvis du har veldig bra ytelse så kan du dra sliderene mot høyere kvalitet... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå