Gå til innhold

ghost recon advance warfighter demo kl 1800 i dag


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Gjør ingen ting for maskinen. Det eneste det gjør, er å øke ytelsen, om du har et PhysX-kort. Om du ikke har det, skjer det ingen ting. :)

 

EDIT:

@ Hr.Jenssen; det vare bare et tips, in case du hadde xbox 360.

Joda, jeg tok det kun som et tips også, og informerte tilbake. Hørtes kanskje litt grinete ut i det forrige innlegget, men det var jeg ikke. Ble bare formulert litt slik. :)

Endret av Hr. Jenssen
Lenke til kommentar
Under installasjonen av GRAW måtte jeg installere Ageia PhysX drivere selv om jeg ikke har et PhysX kort installert på maskinen? Er dette bra for maskinen?

6000321[/snapback]

 

Forresten... hvis man tar og avinstallerer disse driverne er det stor mulighet for at du vil merke betydelig økning i ytelse. Det gjorde det ihvertfall for meg og for mange andre på det offesielle forumet.

Lenke til kommentar

Dette var jo grusomt, makan til tider irriterende spill!

 

Kom seg riktig nok etterhvert, men det var da enorm kontrast i oppførselen til NPcene. Enten kunne de ta dekning, gi dekningsild på vettige plasser og skyte ordentlig. Eller - de kunne sette seg foran bilen (ikke bak som jeg ga ordre om), skyte litt på lufta samt drite i å gi respons på ordre. Tydligvis at det hjalp ikke å utsette PC-versjonen noe, dette er grusomt. Grafikken vil jeg ikke snakke om - dette var for jævlig.

 

Beklager sterke ord, men er så sinnsykt skuffa nå - er enda av de som har ventet på dette spillet lenge nå.. :hrm:

 

"Worth downloading, NOT buying"

Endret av Stikk-kont@kten
Lenke til kommentar
at det ikke kommer noe ring eller andre ting som viser hvor man faktisk sender folka er litt vel kjipt, å prøve å få den til å gå ditt du vill blir ren gjeting.

6000895[/snapback]

 

Skulle vert noe lignende BIA spilla, der ser man tydelig kor man sender gjengen sin ;) Der har vi også et GLIMRENDE eksempel på åssen man kan styre teammates i spill.

Endret av Mala
Lenke til kommentar

Jeg har nå teste fullversjonen :innocent: , og må si at dette er ganske fett. Jeg hater Lockdown, eller hva nå det forrige heter, men dette var gøy. Sykt fett å sende droner (flyvende spioner)rundt fpr å lete etter fiender mens man sniker seg gjennom store bykart.

 

Jeg har også blitt drept en haug med ganger på medium, så dette lover bra. Dette skal jeg kjøpe.

Lenke til kommentar
Under installasjonen av GRAW måtte jeg installere Ageia PhysX drivere selv om jeg ikke har et PhysX kort installert på maskinen? Er dette bra for maskinen?

6000321[/snapback]

 

Forresten... hvis man tar og avinstallerer disse driverne er det stor mulighet for at du vil merke betydelig økning i ytelse. Det gjorde det ihvertfall for meg og for mange andre på det offesielle forumet.

6000779[/snapback]

Placebo effekten? Tviler på at dette har noe særlig å si. Driverne gjør at du uten noe mer klunder automatisk skal kunne ta i bruk PhysX kort om du har det.

Endret av Shell
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...