Gå til innhold

ghost recon advance warfighter demo kl 1800 i dag


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Noen som mislikte demoen her? Har kun fått prøvd den litt, men jeg må si at grafikken var kvalm! Jeg vet at man bare kan ha på medium grafikk, men det er ikke det jeg mener. Grafikken ER ufyselig! Dessuten er jo FOV'en så kvalmende at jeg holder på å besvime når jeg spiller!

 

Dessuten var det umenneskelig rotete. Nå handler jo alt faen meg om grafikk grafikk grafikk. Blir så lei. Synes ikke dette spillet var noe hypertaktisk heller, jeg. Ble jo skutt en million ganger før jeg døde! NPC'ene mine stilte seg på såpass dumme steder hvor de bare sto der og glodde mens de tok imot skudd fra fienden, og etter hvert døde av det.

 

Er det ingen Clancy-spill som kan imponere meg lenger? :cry:

Lenke til kommentar
Spill det på 360, eg likte dette mye bedre der. Men så er vel dette egentlig ganske ulikt 360 versjonen,annen grafikk motor(det syns) større brett etc.

5998909[/snapback]

 

Jeg har ikke tenkt å kjøpe en ekstra boks til 3000 bare for å spille et spill til 500 når jeg generelt sett absolutt ikke liker konsoller, og er helt fornøyd med PC'en. At spillet er dårlig får utviklerne lide med. Jeg kjøper det rett og slett ikke.

Lenke til kommentar
Noen som mislikte demoen her? Har kun fått prøvd den litt, men jeg må si at grafikken var kvalm! Jeg vet at man bare kan ha på medium grafikk, men det er ikke det jeg mener. Grafikken ER ufyselig! Dessuten er jo FOV'en så kvalmende at jeg holder på å besvime når jeg spiller!

 

Dessuten var det umenneskelig rotete. Nå handler jo alt faen meg om grafikk grafikk grafikk. Blir så lei. Synes ikke dette spillet var noe hypertaktisk heller, jeg. Ble jo skutt en million ganger før jeg døde! NPC'ene mine stilte seg på såpass dumme steder hvor de bare sto der og glodde mens de tok imot skudd fra fienden, og etter hvert døde av det.

 

Er det ingen Clancy-spill som kan imponere meg lenger? :cry:

5998759[/snapback]

 

 

enig, det første jeg tenke når jeg spillte det var, Lockdown i mexico,

 

og hva er dette med at de altid skal ha teite fancy våpen, og digitale dingser,

 

ekte menn har en rifle, en pistol og en kniv, alt annet er for jenter og tydeligvis gamere.

 

nei gi meg en m4 og en 1911

Lenke til kommentar
og hvor er alla sivile? savnet sivile mennesker der ja

5999405[/snapback]

 

Skal si deg det at det er like tomt i 360 utgaven :p

[spøk]

Eg trakk den konklusjonen at utviklerene for ein gang skyld har kodet AI`en til de siviler perfekt,nemlig at de holder seg utenfor fare

[/spøk] :whistle:

Lenke til kommentar
Det skal illustre fremtids utstyret soldatene skal få.

 

Er sikkert ikke lenge til de slutter å bruke m4 og begynner heller med M8 desverre:(

 

Men synes spillet var dritt gøy jeg, veldig hektisk gøy å bli skuddt på med andre ord

5999395[/snapback]

 

XM8 ble det aldrig noe av.

5999500[/snapback]

 

hmm.. bra, M4 er et mye råere våpen. M8 er styggt:P

Endret av Hawkn
Lenke til kommentar
Trur ikkje de militære styrkene tenker på kor "kule" dem ser ut i kamp :!:  Kansje på film :whistle:

5999737[/snapback]

 

Det kan hende :!: Men anyway tror du forstår hva jeg mener :) Det er jo nokså bra og mye brukt blandt special forces, pluss at det ser kult:P dumt at det ikke er med spillet..

 

Men nok våpen snakk, tilbake til spillet. selv om ikke grafikk var på top så var spillet veldig underholdene for min del. Virker veldig bra som coop. Det eneste jeg synes kan bli litt kjedelig er vis man bare er i byen. Håper på noen litt skog maps utenfor Mexico City

Endret av Hawkn
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...