Singh tha king Skrevet 26. april 2006 Del Skrevet 26. april 2006 Hei. Har hatt problem med maskinen så jeg formaterte den for første gang. Så det jeg trenger er skjermdriver fordi alt lagger nå :S Så hvis noen kan gi meg en driktelink hadde det vært fint. Skjermkortet mitt er Geforce FX5600. Det andre jeg trenger er servicepack 2. Siden jeg ikke har antivirus program nå og er ganske så redd, så lurte jeg på om noen vet om den beste antivirusprogrammet på nett som jeg kan prøve(trial) og jeg vurdere å kjøpe den hvis den er bra og enkel. (Norton antivirus som jed hadde ryker om 18 dager uansett) Hadde vært veldig fint om noen gadd å bruke tiden på å hjelpe meg. Lenke til kommentar
Jubelsau Skrevet 26. april 2006 Del Skrevet 26. april 2006 (endret) Er nok denne du skal ha: Direktelink Det finnes mange gratis antivirus program. Selv bruker jeg avast! antivirus. Du kan også bruke AVG SP2 laster du ned fra http://windowsupdate.microsoft.com Endret 26. april 2006 av Røvenskiold Lenke til kommentar
Singh tha king Skrevet 26. april 2006 Forfatter Del Skrevet 26. april 2006 (endret) Takk skal du! Er avast noe bra da? i forhold til norton tror du? du har vel ikke en direktelink til det antivirus programmet? Er ikke så flink på dette skjønner du... edit: registrerehttp://www.avast.com/i_kat_207.php?lang=ENG har registret meg nå, og vil motta tallkode på mailen innen 24 timer. MEN hvordan laster jeg ned selve antiviruset? er det avast! 4.6? finner ikke ut hvodan man laster det ned :S Endret 26. april 2006 av Singh tha king Lenke til kommentar
Singh tha king Skrevet 26. april 2006 Forfatter Del Skrevet 26. april 2006 der kan du se Altså jeg det er fullversjonen? (takk igjen) Lenke til kommentar
Jubelsau Skrevet 26. april 2006 Del Skrevet 26. april 2006 der kan du se Altså jeg det er fullversjonen? (takk igjen) 5991529[/snapback] Ikke før du har mottatt koden og skrevet den inn Lenke til kommentar
Singh tha king Skrevet 26. april 2006 Forfatter Del Skrevet 26. april 2006 okey, tusen tusen takk skal du ha! Jeg vurderte faktisk å kjøpe norton antivirus, men du redda meg! Lenke til kommentar
Singh tha king Skrevet 26. april 2006 Forfatter Del Skrevet 26. april 2006 et siste spørsmål(tror jeg). Før jeg formaterte PC'en, så hadde jeg firefox(har det nå også, lasta det ned) Men nå kommer det reklame opp, det var det ikke før..hva har skjedd? blir reklamen borte når jeg har fått laste ned SP2? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132 Skrevet 26. april 2006 Del Skrevet 26. april 2006 et siste spørsmål(tror jeg). Før jeg formaterte PC'en, så hadde jeg firefox(har det nå også, lasta det ned) Men nå kommer det reklame opp, det var det ikke før..hva har skjedd? blir reklamen borte når jeg har fått laste ned SP2? 5991728[/snapback] Kommer reklame opp? Mener du popups? I såfall, sjekk om det ikke kommer fra IE, jeg ble plaget av popups fra IE mens jeg brukte FF. Last ned Ad-Aware, CCleaner og Registry Mechanic! Det hjelper! Lenke til kommentar
Singh tha king Skrevet 26. april 2006 Forfatter Del Skrevet 26. april 2006 (endret) nei nei, ikke sånn. JEg mener sånn generelt på vanlige sider som på hw.no, vg.no osv. netshop reklame osv.hadde det ikke før og det var deilig. rart: det kommer ikke lyd ut av høytalerne, hva kan problemet være? Endret 26. april 2006 av Singh tha king Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132 Skrevet 26. april 2006 Del Skrevet 26. april 2006 nei nei, ikke sånn. JEg mener sånn generelt på vanlige sider som på hw.no, vg.no osv. netshop reklame osv.hadde det ikke før og det var deilig. rart: det kommer ikke lyd ut av høytalerne, hva kan problemet være? 5991933[/snapback] Du brukte vel AdBlock (eller noe sånt) før, den blokket reklame og når du formaterte så forsvant dette. Anngående lyden, har du de siste driverne til lydkortet ditt? Lenke til kommentar
Singh tha king Skrevet 26. april 2006 Forfatter Del Skrevet 26. april 2006 fikk lyden til å funke, manglet drivere. AdBlock....er det i SP2, eller i antivirus? eller må jeg laste det ned? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132 Skrevet 27. april 2006 Del Skrevet 27. april 2006 fikk lyden til å funke, manglet drivere. AdBlock....er det i SP2, eller i antivirus? eller må jeg laste det ned? 5993764[/snapback] AdBlock (tror det er det det heter) er en add-on til Firefox. Bare se på siden dems, så finner du det nok etter hvert Lenke til kommentar
Singh tha king Skrevet 27. april 2006 Forfatter Del Skrevet 27. april 2006 (endret) ja, fikk lastet det ned, men kan ikke se den gjør noe...? Det er fortsatt reklame/annonser her. Edit: fant grunnen til at internetten var så treg. Endret 27. april 2006 av Singh tha king Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132 Skrevet 27. april 2006 Del Skrevet 27. april 2006 ja, fikk lastet det ned, men kan ikke se den gjør noe...? Det er fortsatt reklame/annonser her. Edit: fant grunnen til at internetten var så treg. 5998142[/snapback] Om du absolutt ikke vil se på reklame, annbefaler jeg heller Opera 9 Beta enn Firefox! Der er ad-blokkingen intregrert! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå