Laughing Madcap Skrevet 24. juli 2006 Del Skrevet 24. juli 2006 Jeg kjører med 1,6 ghz. Går ikke smertefritt, men det vill nok funke, du har også 512 mer RAM en meg så det kommer nok til å gå bra. En ting som skuffa meg litt var kniv-våpnene. I stedet for at du stakk han i ryggen så du hørte en ekkel gurgle lyd og han datt sammen, så fløy han 2-3 meter framover. Fikk ikke noen morder feeling av det. Lenke til kommentar
Ph03niX Skrevet 24. juli 2006 Del Skrevet 24. juli 2006 (endret) Allright, høres bra ut! Handelen er i boks, er på 40% . Ble/blir det noe av den gamer.no server? Endret 24. juli 2006 av Ph03niX Lenke til kommentar
Canute Skrevet 24. juli 2006 Del Skrevet 24. juli 2006 Allright, høres bra ut! Handelen er i boks, er på 40% . Ble/blir det noe av den gamer.no server? 6547458[/snapback] Når dem slipper linux serveren, i følge Outerlight blir den mest sannsynlig sluppet samtidig med neste patch. Lenke til kommentar
Ph03niX Skrevet 24. juli 2006 Del Skrevet 24. juli 2006 Høres bra ut:thumbs: ! Satser på den patchen kommer kvikt for makan til bugs.. Lenke til kommentar
chbrevik Skrevet 24. juli 2006 Del Skrevet 24. juli 2006 Jeg syntes det er synd det har gått fra mod til eget spill. Det betyr at vi må kjøpe det. Men jeg ser absolutt logikken bak å tjene penger på et spill man har brukt mye tid å penger på å utvikle 5995948[/snapback] Counter-Strike gikk jo fra mod til eget spill.. Det ble jo en suksess lell da.. Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 24. juli 2006 Del Skrevet 24. juli 2006 Det VAR en suksess. Det var derfor det kom som eget spill, fordi det var en suksess, og de fant ut de likesågodt kunne tjene penger på å selge det istedet for å "gi det bort". Lenke til kommentar
Prizefighter Skrevet 7. august 2006 Del Skrevet 7. august 2006 *Bump* Noen updates angående serveren ? Lenke til kommentar
Canute Skrevet 7. august 2006 Del Skrevet 7. august 2006 (endret) Har spillt meg lei av spillet egentlig. Serveren kom for sent. Endret 7. august 2006 av Canute Lenke til kommentar
Ph03niX Skrevet 7. august 2006 Del Skrevet 7. august 2006 Spillet var gøy i ca.20 min så gikk jeg lei Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 14. september 2006 Del Skrevet 14. september 2006 Det har nå kommet ei svær oppdatering til spillet. Masse nye småting som har blitt lagt til (nye og forbedrede lyder, flere rader med informasjon i server-browser, bedre AI, nye teksturer og HUD-effekter, etc) i tillegg til to nye maps, en ny tutorial og en hel haug av bug-fixes. Lenke til kommentar
DurinVIII Skrevet 29. september 2006 Del Skrevet 29. september 2006 Noen som spiller dette nå? Prøvde spillet første gang i dag, var ganske gøy. Har dog litt problemer med at jeg som oftest mister kontakt med serveren etter en time eller så. Lenke til kommentar
bfme2-theship Skrevet 1. oktober 2006 Del Skrevet 1. oktober 2006 Har noen kjøpt det i butikk og hvilken? Lenke til kommentar
Mammuten Skrevet 13. oktober 2006 Del Skrevet 13. oktober 2006 hvor får jeg tak i demo? Lenke til kommentar
Sawron Skrevet 7. desember 2006 Del Skrevet 7. desember 2006 Hvilken butikk kan du kjøpe det i? Hater å handle over internett... Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 7. desember 2006 Del Skrevet 7. desember 2006 Det har ikke kommet ut i butikkene enda. Jeg tror folkene bak skal gjøre seg helt ferdige med spillet først (selvsagt minus bug-fixes). Singleplayer-delen som de har lovet, har enda ikke kommet, så det er enda litt tid igjen til spillet kommer i butikken. Foreløpig får en nøye seg med Steam. Lenke til kommentar
Firkantbar Skrevet 27. februar 2008 Del Skrevet 27. februar 2008 Er det noen fler enn meg som har opplevd erroren min? husker ikke helt hva det går ut på, men hver gang jeg skal starte nytt spill, og loader en map, så klikker PC-en og jeg ender opp med bluescreen... jeg har enda ikke prøvd å skru ned graficken helt, men tenkte jeg skulle gjøre det nå skriver her når jeg har prøvd;) Lenke til kommentar
Firkantbar Skrevet 27. februar 2008 Del Skrevet 27. februar 2008 Er det noen fler enn meg som har opplevd erroren min? husker ikke helt hva det går ut på, men hver gang jeg skal starte nytt spill, og loader en map, så klikker PC-en og jeg ender opp med bluescreen... jeg har enda ikke prøvd å skru ned graficken helt, men tenkte jeg skulle gjøre det nå skriver her når jeg har prøvd;) noop.... funka ikke nå heller!!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg