Joachim_F Skrevet 26. april 2006 Del Skrevet 26. april 2006 I The Ship befinner du deg ombord på et skip fra 30-tallet, og en av medpassasjerene dine har fått i oppdrag å drepe deg. Les mer Lenke til kommentar
benyeah Skrevet 26. april 2006 Del Skrevet 26. april 2006 dette spillet er ekstremt sært og ganske kjedelig... Lenke til kommentar
Jokko88 Skrevet 26. april 2006 Del Skrevet 26. april 2006 Var ikke dette en mod til Half-Life 2? Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 26. april 2006 Del Skrevet 26. april 2006 (endret) Dette hørtes da særdeles spennende ut. Skal absolutt følge mer med på dette fra nå av! Endret 26. april 2006 av Hr. Jenssen Lenke til kommentar
HFL Skrevet 26. april 2006 Del Skrevet 26. april 2006 (endret) syntes det hørtes spennende ut jeg..=) litt rip-off fra Battle Royale kanskje men... Endret 26. april 2006 av HFL Lenke til kommentar
JulianR Skrevet 26. april 2006 Del Skrevet 26. april 2006 Hvis dere gidder å lese så kan dere se at det står at det var ment som en HL2-mod og at flere versjoner er ute på nett. Men fortsetter dere å lese så kan dere også lese at det er nå et eget spill som kommer i butikkene (i tillegg til Steam-utgivelse senere). Har selv ikke spilt HL2-moden, men jeg syns idèen er god og kommer til å følge med på dette fremover Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 26. april 2006 Del Skrevet 26. april 2006 HFL: Tro meg, Battle Royale var LAAAANGT ifra den første som kom med en slik idè. Lenke til kommentar
Endre visningsnavn Skrevet 26. april 2006 Del Skrevet 26. april 2006 Dette var vel en mod til HL1. Jeg synes ikke den gamle utgaven var så altfor god, men kommer til å gi denne en sjanse siden jeg personlig liker best spill som er litt utenom det vanlige Lenke til kommentar
Spirre Skrevet 26. april 2006 Del Skrevet 26. april 2006 dette virka som et spennende konsept. spesielt siden det kommer som et eget spill og ikke som en mod. online så kan det virkelig bli bra. Lenke til kommentar
OnetroM Skrevet 27. april 2006 Del Skrevet 27. april 2006 Jeg syntes det er synd det har gått fra mod til eget spill. Det betyr at vi må kjøpe det. Men jeg ser absolutt logikken bak å tjene penger på et spill man har brukt mye tid å penger på å utvikle Lenke til kommentar
Joachim_F Skrevet 27. april 2006 Forfatter Del Skrevet 27. april 2006 Jeg syntes det er synd det har gått fra mod til eget spill. Det betyr at vi må kjøpe det. Joda, men det betyr også at utviklerne har mulighet til å investere mye større ressurser i spillet, for at det skal bli bra. Lenke til kommentar
koronag Skrevet 27. april 2006 Del Skrevet 27. april 2006 Dette fikk jeg lyst til å prøve. Lenke til kommentar
MightyTwin Skrevet 11. mai 2006 Del Skrevet 11. mai 2006 Opprettet en konto her BARE for å svare på denne tråden, heh. The Ship(demo) er utgitt av Outerlight ltd, som et Mod, basert på Hl-1. http://www.theshiponline.com Outerlight sluttet å utvikle dene Moden etter at de slapp V0052, ca rundt årskiftet 04/05, for å begynne med fullversjonen, The Ship Source. (Moden kan lastes ned her:http://www.outerlight.com/theship/) (Det kan være få på serverene på dagtid, dels fordi fokuset nåe er rettet på fullversjonen. ) Outerlight er med på E3 messa, ved stand 2400. Betaversjonen blir sluppet rundt 15. Mai, og selve spillet vil bli sluppet som kjøpeversjon ved Steam 21 Juni. (Btw, jeg er med i betatestergjengen, hvis noen lurte Send en email hvis du lurer på noe.) TRAILER: Det ligger foreløpig 2 E3 trailere ute: http://www.e3insider.com/products/?productID=CE9W73OBPG Bare å telle ned for 15. Mai! ___________________ A part of The Ship Nurse team. Lenke til kommentar
RRhoads Skrevet 30. juni 2006 Del Skrevet 30. juni 2006 Hei, er det noen som har dette spillet? syns det høres veldig spennende ut. Liker spill som er litt originale. Lenke til kommentar
KristianF Skrevet 30. juni 2006 Del Skrevet 30. juni 2006 Har spillt fullversjonen i hele natt, og har storkost meg med det Tar litt tid å forstå alt, men når du komme inn i det, så er det supert Lenke til kommentar
detoour Skrevet 30. juni 2006 Del Skrevet 30. juni 2006 Så det er verdt de 15$ som det koster? Hvordan er det på multiplayer? bare kaos eller er det sniking og slikt det er ment å spilles Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 30. juni 2006 Del Skrevet 30. juni 2006 Jeg synes også det er knall. Har spilt en ikke-så-orignal versjon. Det er, som Stealth sa, litt vrient å lære seg i starten. Spillet mangler (og trenger) en treningsfunksjon. Det har en offline-funksjon som man kan bruke til å spille mot boter da. Det er forskjellige skip man spiller på (de fungerer akkurat likt som MP-brett i andre spill), og de har stor variasjon i størrelse og attraksjoner (noen har mange etasjer, noen har få, noen har også basseng, butikker, dansehall, osv). Det er lite som kan sammenlignes med The Ship. Å se på det som et slags HL2 Deathmatch blir veldig feil. Det beste jeg kan gjøre, er å beskrive det som en slags hybrid av The Sims og Hitman, som foregår til sjøs, og hovedsaklig spilles over nett. At jeg sammenligner med Hitman er selvsagt fordi det hele handler om at du får i oppdrag å drepe en av de andre gjestene på skipet, og en av de andre har i oppdrag å drepe deg. Jeg sammenligner The Ship med The Sims fordi du har "needs". Du må spise og drikke, gå på do, dusje/vaske hendene, underholdes (ved å lese bøker, danse, spille biljard, osv), snakke med folk, sitte, sove, osv. Du kan faktisk også bytte klær, som kan forvirre mannen som leter etter deg. Det kan faktisk også minne litt om det gamle C64/Amiga-spillet Spy vs. Spy, nettopp fordi det hele tiden er to stykker som vandrer rundt og prøver å kverke hverandre. Det hele foregår slik at du løper rundt på skipet, roter i skuffer og skap etter alt mulig (våpen, klær, blader og bøker, sovepiller, snacks, brus, og alt annet du kunne tenke deg), og prøver å finne måter å drepe målet på. Du kan selvsagt utnytte alle mulige ting for å ta knekken på han, for eksempel ved å følge med på når han må på do eller når han må sove. For de som lurer på grafikken, så er den forøvrig veldig fin. Spillet bruker Source-motoren (som brukes i HL2), men det hele er gjort litt mer "cartoony", for å få en annen stil. Det er egentlig vanskelig å forklare hvordan spillet er. Om du synes en hybrid mellom The Sims og Hitman (som spilles på nett) høres spennende ut, og ikke er så gjerrig at du vil gi vekk usle 80kr, så råder jeg deg til å skaffe spillet. Det er kjempebra laget. Igjen, ikke se for deg en HL2DM med en ekstra gamemode hvor du skal drepe kun èn person. Det er langt ifra HL2DM... og noe annet spill du noen gang har spilt. Lenke til kommentar
KristianF Skrevet 30. juni 2006 Del Skrevet 30. juni 2006 Og det kan nevnes at det finnes 4 forskjellige modes. Der en av dem er Deathmatch, så du kan drepe hvem du vil. Eneste du må passe på er å få dine "needs", og at du ikke blir tatt av en vakt / sikkerhetskamera med våpen i hendene. Lenke til kommentar
detoour Skrevet 30. juni 2006 Del Skrevet 30. juni 2006 Det her skal skaffes Men på steam står det at det ikke kommer ut før 11.juli. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg