K-Aurdal Skrevet 26. april 2006 Del Skrevet 26. april 2006 (endret) Hei, jeg har en AOpen XC Cube EX761 pc med et XFX GeForce 6800XT 256MB PCI-E og er kjempefornøyd med begge. Jeg har derimot et stort problem, skjermkortet er så stort fysisk at det blokkerer luftstrømmen gjennom PC-en sånn den blir varm og ustabil(har en tendens til å starte seg på nytt, låse seg ol.) Det jeg lurte på er om noen har noen gode forslag til hva jeg kan gjøre for å enten få bedre luftstrøm, eller for å kjøle ned på annen måte. All hjelp blir satt stor pris på. -K-Aurdal Endret 26. april 2006 av K-Aurdal Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 26. april 2006 Del Skrevet 26. april 2006 Det er cpu'n som blir for varm ? Jeg har samme kabinett selv, og er ikke helt sikker men tror jeg har problem med det samme (reboot) Jeg skal prøve å fikse vannkjøling enten 15. mai eller da feriepengene kommer i juni hvertfall Lenke til kommentar
K-Aurdal Skrevet 26. april 2006 Forfatter Del Skrevet 26. april 2006 Ja, men den blir bare 61 grader da ca... System tempen ligger på 73 da... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå