Rad2k Skrevet 26. april 2006 Del Skrevet 26. april 2006 Noen her som har vært borti ( - Crucial DDR2 BallistiX PC6400 2048MB CL4 Kit w/two matched BallistiX 128Megx64 - ) Er på mitt andre sett og får opp en haug av feil mld`s i memtest 86. Andre som har erfaringer med dette? Kører dette i sammenheng med -> ABIT AW8-MAX, I955X, Socket-775 Intel Pentium D 830 3.0GHz Socket LGA775 Hiper Type-R 580W Teoretisk sett skal jo alt fungere, eller? Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 27. april 2006 Del Skrevet 27. april 2006 (endret) Jeg har også de brikkene, og hadde også feil når jeg kjørte memtest86(!). Sendte de inn til komplett, fikk nye, og systemet er fjellstabilt nå. Endret 27. april 2006 av ahpadt Lenke til kommentar
Rad2k Skrevet 27. april 2006 Forfatter Del Skrevet 27. april 2006 Jeg har også de brikkene, og hadde også feil når jeg kjørte memtest86(!). Sendte de inn til komplett, fikk nye, og systemet er fjellstabilt nå. 5995880[/snapback] Har gjort det samma, samme feilen kommer når jeg kjører de i dual channel. Men ikke når jeg kjører singel channel. rart ass... Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 27. april 2006 Del Skrevet 27. april 2006 Prøv å kjøre 1 og 1 brikke i hver av kanalene og kjør memtest86. Jeg hadde et lignende problem engang. Ingen brikker fungerte på en spesiell minneslot. Løsningen var at den ene slotten var "defekt/ødelagt/fucka/fyll-inn". Sendte hovedkortet tilbake til komplett.no og fikk nytt. Apropo retur, så sendte jeg inn mine Crucial inn til posten på en mandag, og fikk nye brikker tilbake fra retur på lørdag. Det kaller jeg raskt! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå