fytech Skrevet 26. april 2006 Del Skrevet 26. april 2006 Jeg bare lurte på om det er noe som bruker cheats eller noe. men dere må ikke opplyse cheats da... burde man være ærlig i spillet og hva mener dere om juksingen? Jeg kan ta handa på hjerte og si at jeg ikke... hva f'or no? Lenke til kommentar
Thor_F Skrevet 26. april 2006 Del Skrevet 26. april 2006 Jeg er konservativ når det gjelder FM. Bruker aldri editoren til å forandre på ting og tang, forsøker kun å kjøpe spillere som jeg anser som realistisk for klubben å hente (altså kun overganger som jeg tror ville skjedd i virkeligheten, ikke Bergkamp til Ørn Horten og slikt), dessuten forsøker jeg å la være å kjøpe en spiller jeg har kjøpt i tidligere game (og som jeg derfor har en nogenlunde peil på at vil slå til). Realisme gjør det både mer utfordrende og mer moro å spille FM synes jeg. Lenke til kommentar
orjanos3.16 Skrevet 27. april 2006 Del Skrevet 27. april 2006 Nei, jukser aldrig. Forandrer aldrig på ting i spillet, tar aldrig kamper om igjen fordi jeg taper, kikker aldrig på "potensial staten" eller lingende former for juks. Det ødelegger bare spillopplevelsen for mitt vedkommende. Lenke til kommentar
ZayCon Skrevet 27. april 2006 Del Skrevet 27. april 2006 Cheating = spillopplevelses dreper =D Cheater ALDRI ZayCon Lenke til kommentar
WinchesterAmd64 Skrevet 28. april 2006 Del Skrevet 28. april 2006 Eg bruker nesten alltid editoren til å forandre på chelsea, slik at dei mister alle penga sine. Og eg legger alltid noken milliarda til kontoen til Sogndal eller Liverpool. Det er ikkje kjedelege å jukse i fm, men alle andre spel er det kjedeleg. Lenke til kommentar
rogsch Skrevet 28. april 2006 Del Skrevet 28. april 2006 Jeg bare lurte på om det er noe som bruker cheats eller noe. men dere må ikke opplyse cheats da... burde man være ærlig i spillet og hva mener dere om juksingen? Jeg kan ta handa på hjerte og si at jeg ikke... hva f'or no? 5991092[/snapback] Å jukse i FM 2006 ødelegger hele spillet. Hele poenget er vel å kjempe for klubben uansett situasjon for å gjøre det så realistisk som mulig. Tips: Spill heller med norske klubber, mye gøyere rogsch Lenke til kommentar
krizkriz Skrevet 28. april 2006 Del Skrevet 28. april 2006 Jeg har en kompis som ser i editoren hvem som har potensiale til å bli gode spillere. Jeg mener det er juks. Men jeg selv jukser ikke. Kan hende jeg har en save med et drittlag som har flere milliarder å handle for, men det blir kjedelig å spille sånn etterhvert. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå