L@sse Skrevet 26. april 2006 Del Skrevet 26. april 2006 Til sommer'n er det duket for bilferie til Svolvær, Lofoten. Vanligvis har vi pleid å kjøre opp på ett døgn, men denne gangen skal vi visst bruke bortimot en uke hver vei. Derfor kunne jeg tenke meg noen tips til turistatraksjoner som er verdt å se. Forslaget bør ikke ligge altfor langt ifra bilruta, som stort sett er europaveiene. Alle forslag taes imot! Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 26. april 2006 Del Skrevet 26. april 2006 Hmm, Nidarosdomen er jo bestandig en vinner. Lenke til kommentar
Togo Skrevet 26. april 2006 Del Skrevet 26. april 2006 ..hvis du er 50 og er fra Japan. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 26. april 2006 Del Skrevet 26. april 2006 Komme innom sortland å besøkle meg Lenke til kommentar
L@sse Skrevet 26. april 2006 Forfatter Del Skrevet 26. april 2006 I Sortland tror jeg jeg har vært Må man ikke ta en ferge for å komme dit, hvis man kommer fra Svolvær? Lenke til kommentar
b-real Skrevet 26. april 2006 Del Skrevet 26. april 2006 I Sortland tror jeg jeg har vært Må man ikke ta en ferge for å komme dit, hvis man kommer fra Svolvær? 5991080[/snapback] Nei, du tar bare bru fra "fastlandet" til sortland. Fra sortland må du kjøre til melbu for å ta båt til lofoten Lenke til kommentar
L@sse Skrevet 26. april 2006 Forfatter Del Skrevet 26. april 2006 Det var sånn det var, ja Anyway - jeg trenger fortsatt tips! Tror nok ikke Nidaros er noe for meg... Andre ting, som f.eks. å klatre/gå opp fjell, fornøyelsesparker, vannsport (selvom det sikkert ikke er så mye av det oppover), er av interesse. Forslag? Lenke til kommentar
Plomma2 Skrevet 26. april 2006 Del Skrevet 26. april 2006 (endret) Tja. Du kan se blokka der jeg bodde før. Den er kjempe morsom. Ellers er det vel kommet en is-bar der. En bar der alt (bord, stoler, disk etc) er laget av is. Ellers er det vel fint lite jeg kan tenke meg at er severdig, med mindre du skal på geita. Edit: Err.. skjønte nå at det er ting på veien du er ute etter å se. Nettopp. Endret 26. april 2006 av Plomma2 Lenke til kommentar
L@sse Skrevet 26. april 2006 Forfatter Del Skrevet 26. april 2006 Ikke nødventigvis bare på veien, bare det ikke er en altfor lang avstikker fra hovedveien Lenke til kommentar
alskfjas Skrevet 26. april 2006 Del Skrevet 26. april 2006 I Sortland tror jeg jeg har vært Må man ikke ta en ferge for å komme dit, hvis man kommer fra Svolvær? 5991080[/snapback] Nei, du tar bare bru fra "fastlandet" til sortland. Fra sortland må du kjøre til melbu for å ta båt til lofoten 5991140[/snapback] Jo, siden Svolvær ikke ligger på fastlandet, men i Lofoten, må man ta ferge for å komme til Sortland. Inntil Lofast kommer iallefall. Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 26. april 2006 Del Skrevet 26. april 2006 Skaff dere NAF veibok. Genial for slikt. Masse tips på de ulike rutene .) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå