RamGuy Skrevet 26. april 2006 Del Skrevet 26. april 2006 Jeg bruker min W800i som walkman, og da fulgte jo disse HPM-70 ørepluggene med telefonen. Først syntes jeg de var helt ok, grei lydkvalitet og alt. Men det var jo et lite problem, når jeg skrudde på max lyd på telefonen og hadde MegaBass funksjonen skrudd på, så vridde øreproppene seg rett og slett, de ble kvelt, lyden skurra noe skikkelig. Så jeg måtte skru ned lyden et hakk eller to. Også nå klarte jeg å miste den plastikk greia som skal holde venstre plugg inni øret, klarer ikke å finne den igjen. Og da blir proppene litt meningsløse. Så fikk jeg låne et Koss Porta Pro sett fra en kompis, og jeg må si at lyden ble høyere, varmere... rett og slett mye bedre en hva disse HPM-70 proppene klarte å stille opp med. Men det var jo selvsagt et problem med Porta Pro også da, den er jo ikke lukket på noen måte, så når jeg skal kjøre bil i flere timer, så kan jeg høre radio'n som muttær'n hører på, og hun kan høre lyden fra Porta Pro nesten like godt som meg. Så Porta Pro sperrer alt for lite lyd ute, og slipper også alt for mye lyd ut. Så det jeg ser etter nå er noen ørepropper eller noe som liksom har noe alla det samme eller bedre lydkvalitet enn Porta Pro, pluss at det ikke skal slippes noe særlig med støy, verken ut eller inn. Så det betyr vell at jeg trenger noen skikkelig propper, gjør det ikke det? Har dere noen anbefalinger til gode ørepropper eller noe? Hva burde jeg anskaffe liksom? Noen tips til en grei pris? Lenke til kommentar
csViRuS Skrevet 26. april 2006 Del Skrevet 26. april 2006 Dette er er et par veldig gode øreplugger.....det er god bass i de og du kan spille høyt uten at noen hører det så godt pluss at du hører lite til andre ting utenifra....MEN: husk å vaske de ofte.... Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 26. april 2006 Del Skrevet 26. april 2006 (endret) Kjem mykje an på kva pris du legg deg på, går ut frå at Shure E2c til 740,- blir for dyrt? Koss The Plug må du ikkje kjøpe, dei er dårlige. Sony MDR-EX71SL skal visstnok være ganske greie, du kan lese litt i trådane i dette søket angåande desse, fleire som skryter av dei. Skal du først erstatte eit headset synest eg du bør finne nokre gode pluggar, greit nok at PortaPro ikkje er verdas beste sett, men det er litt forskjell på headset kontra pluggar. Veit ikkje kva du har sett på, men om du kjem til å bruke dei mykje bør du velge In-Ear-pluggar, altså pluggar som du trykker inn i øyret, dette gjev betre lyd og hindrar støy. Endret 26. april 2006 av zeph Lenke til kommentar
Wolfsbane68 Skrevet 18. mai 2006 Del Skrevet 18. mai 2006 Kjem mykje an på kva pris du legg deg på, går ut frå at Shure E2c til 740,- blir for dyrt? Koss The Plug må du ikkje kjøpe, dei er dårlige. Sony MDR-EX71SL skal visstnok være ganske greie, du kan lese litt i trådane i dette søket angåande desse, fleire som skryter av dei. Skal du først erstatte eit headset synest eg du bør finne nokre gode pluggar, greit nok at PortaPro ikkje er verdas beste sett, men det er litt forskjell på headset kontra pluggar. Veit ikkje kva du har sett på, men om du kjem til å bruke dei mykje bør du velge In-Ear-pluggar, altså pluggar som du trykker inn i øyret, dette gjev betre lyd og hindrar støy. 5990735[/snapback] Good IEMs can sometimes be *too* isolating, he won't hear his mom's calling him after she's done listening to the radio Sennheiser HD 25-SP (HD25-1's little brother) or Sennheiser HD 280 Pro could be a good choice. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå