Arax Skrevet 26. april 2006 Del Skrevet 26. april 2006 Jeg våknet en morgen og merket at pcen var av, pcen min pleier alltid å stå på om natten, videre merket jeg at cpu viften ikke gikk når jeg startet pcen. Jeg byttet cpu vifte og nå kom det pipelyder som ved ram feil... Cpu er ok, den fungerer fint på det andre hovedkortet mitt, men rammen kan jeg ikke teste. Noen ideer? Lenke til kommentar
hifiman Skrevet 26. april 2006 Del Skrevet 26. april 2006 hvorfor kan du ikke teste rammen ? , du kan bruke et program som heter memtest som skjekker om det er noe feil på rammen.. Lenke til kommentar
Arax Skrevet 26. april 2006 Forfatter Del Skrevet 26. april 2006 Jeg kan ikke teste rammen fordi min gamle pc bruker sdram. Lenke til kommentar
jfw69 Skrevet 26. april 2006 Del Skrevet 26. april 2006 Kanskje andre deler som forstyrrer? glemt en lednig? mulighetene er der :!: Lenke til kommentar
Arax Skrevet 26. april 2006 Forfatter Del Skrevet 26. april 2006 Dette er en Pre-POST feil, jeg har koblet ut ALT untatt cpu og ram det piper likevel, typisk ram feil, men det kan likevel hende at det er hovedkortet Lenke til kommentar
Arax Skrevet 26. april 2006 Forfatter Del Skrevet 26. april 2006 En ting til, jeg fant nettopp ut at cpu viften virker, den får bare ikke power fra hovedkortet. Lenke til kommentar
jfw69 Skrevet 26. april 2006 Del Skrevet 26. april 2006 Okei. Nei om det ikke er Ram'en eller feil med noen drivere for hovedkortet, har ikke jeg noen ideer for fickan Lenke til kommentar
Arax Skrevet 26. april 2006 Forfatter Del Skrevet 26. april 2006 Jeg bare gir blank faen i hele dritten, sender den til kjevikdalen og kjøper nytt Jeg fant ut at jeg har gått opp i lønn (kjevikdalen er navnet på den lokale "renovasjons" greien, renovasjon uttales søppelplass) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå