Gå til innhold

Problemer med GF4 mx440

Majoren

Anbefalte innlegg

Hjalp nettop en kompis med å bygge ny PC, en 1,3Ghz AMD Duron, 512mb sd-ram, 80gb WD hardisk, msi geforce 4 mx440 64mb ddr og

Aopen Ak73(a)-v motherboard.... Har selv samme opsett, med eneste untak at HD min er en samsung 60gb.... Nå har det seg slik at masinen hans er skikkelig ustabil i spill, og han får feil mld ( i xp-prof) om at det er drivene til skjermkortet som forårsaker dette... så vi lasta ned de ny detonator driverne å min maskin får å teste dem... de nekta plent å virke på min maskin, og han er i tvil om han skal prøve dem.... noen som har noen tips ?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

jeg har gfmx440 og fikk melding om at driveren ikke var digitalt signert(WHQL)men nå er alt helt topp og hører ikke noe om at driveren ikke er signert selv om den ikke er singnert.Alt jeg gjorde var å putte skiver mellom HK'et og kassa sine skruhull slik at HK'et kom høyere opp og kortet kom helt nedi AGP slotten,og da kom det ikke flere meldinger om at driveren ikke var digitalt signert!(er ikke sikkert det har noe med feilmeldingene du får men...)

kort sagt:se etter at kortet sitter nedi slotten.

får du svart skjerm når dataen starter windows er det bare å gå i sikker modus og slette driveren(med "legg til eller fjern programmer" på kontrollpanel)

håper du får noe ut av dette.... ;D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...