MrKnight Skrevet 26. april 2006 Rapporter Del Skrevet 26. april 2006 (endret) Kunne fått finere vinkel og tatt bedre bilde, var ikke meningen å få dette så bra. Ville bare ha bilde av den, så tok dette kjapt inni min egen bil med nedsveid vindu... og så kjørte videre...hehe... men det ble jo OK for det ? http://www.lostfields.com/DSC_0190_web.jpg Endret 26. april 2006 av Opus Lenke til kommentar
FaO Skrevet 26. april 2006 Rapporter Del Skrevet 26. april 2006 eneste er at jeg hadde ropt til den sykklisten at han skulle fløtte seg:P Lenke til kommentar
MrKnight Skrevet 26. april 2006 Forfatter Rapporter Del Skrevet 26. april 2006 De stod og kikka der så sinnsykt lenge.. hadde ikke tid å vente, jeg bare kipsa.. måtte videre.. Lenke til kommentar
kimman Skrevet 26. april 2006 Rapporter Del Skrevet 26. april 2006 Ja, må bare få sagt det, den syklisten ødela bildet.. Ganske forstyrrende.. Men hadde det ikke vært for syklisten ville bildet vært helt perfekt, likte at lakken på bilen avspeiler den blåe himmelen.. Men bakgrunn var litt kjedelig (personlig liker jeg best om det var veggen bak) Lenke til kommentar
FaO Skrevet 26. april 2006 Rapporter Del Skrevet 26. april 2006 er du go i photoshop får du nok ett knall bilde der! send meg det nye bilde når d er ferdig Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 26. april 2006 Rapporter Del Skrevet 26. april 2006 De stod og kikka der så sinnsykt lenge.. hadde ikke tid å vente, jeg bare kipsa.. måtte videre.. 5990574[/snapback] Som fotograf må du ta til mot og spørre om han kan flytte seg litt. Av og til må vi regissere verden rundt oss for å få det rette bildet. Lenke til kommentar
Slettet konto Skrevet 26. april 2006 Rapporter Del Skrevet 26. april 2006 Et i utgangspunktet bra bilde. Bli kvitt strømledningen og mastene bak, syklisten, og kanskje dempe noe av skinnet i siden på bilen så blir det knall. Lenke til kommentar
riktig Skrevet 26. april 2006 Rapporter Del Skrevet 26. april 2006 "Hey, sjefsbilde!" tenkte jeg, helt til jeg scrolla til høyre og så syklisten. Trist, for dette er ellers knallbra, syns jeg. Fint hvis man er veldig interessert i bil, og bittelitt interessert i sykkel.... ehm Lenke til kommentar
Opus Skrevet 26. april 2006 Rapporter Del Skrevet 26. april 2006 Har fjernet img-tagene pga. bildets størrelse. Enig med at fyren på knallerten skulle flyttet seg, utenom det, et klassisk bilblad-bilde. Ville også fjernet reg.nr. på bilen før bildet ble lagt ut på nettet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå