Gunfreak Skrevet 26. april 2006 Del Skrevet 26. april 2006 fikk endelig tak i et eksemplar av ofp, da jeg mistet min gamle, og har sett noen har posta bilder av opf med forskjellige moder i bilde tråden, en del av dem forbedrer graikken ganske kraftig, og lurte på om noen kunne gi meg noen linker det de beste og tøffest modene, Lenke til kommentar
KristianF Skrevet 26. april 2006 Del Skrevet 26. april 2006 ofp.info Operation Flashpoint Files Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 26. april 2006 Forfatter Del Skrevet 26. april 2006 takk, men tenke mer på deren personlige favoriter osv. hvilke dere bruker Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 26. april 2006 Forfatter Del Skrevet 26. april 2006 ser spesielt etter moder som forbedrer/bytter ut de litt slitene uniformene til soldatene. Lenke til kommentar
Desdichado Skrevet 26. april 2006 Del Skrevet 26. april 2006 Fremdeles det beste i klassen Gunfreak! Jeg bruker noe som heter The Enhanced Configuration Project, dette er en pakke som inneholder alt fra script for "heli dust", engasjerende soldaters kamprop, radio chatter, reflekterende vann og forbedret AI +mye mer. Den hever spillet betraktlig i mine øyne. En god pakke "et must" i tillegg til ovennevnte er JAM 2.0 (JAM stands for Joint Ammo and Magazines. It’s purpose is to allow multiple weapons in OFP to share common ammo and magazines.) Litt avhengig av hvilken "strid" du ønsker å delta i, men for mitt vedkommende så går det i dagens situasjon i midt østen. For autentiske US enheter i Desert camo bruker jeg Ballistic Studios Deltas/Rangers Addon (for OFP v. 1.85+) Videre benytter jeg stort sett Select This sin Desert Malden øy. Den er av høy kvalitet, akkurat som alt det andre han har stått for. Kjøretøy for denne ørken perioden er enkelt, her bruker jeg MAAC & MARFY sine Desert kjøretøy, høy kvalitet! Prøv denne linken her, fungerer ikke den så kan du gå til http://ofp.info/ å søke på MAAC & MARFY. Da skal du finne en del. Men man må jo ha noen å skyte på også, på siden over så finner du nok av "Insurgents & terrorists" under Units. Bare å velge å vrake. Det var min Shock & Awe, håper du finner like mye glede i den som jeg har gjort, og fremdeles gjør. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 27. april 2006 Forfatter Del Skrevet 27. april 2006 nå det var en SUPER post, takker for helpen! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå