Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Chrome speil på A4

voluz

Anbefalte innlegg

Hei!

Vurderer å skaffe chrome speil på min 2003-modell A4 slik S4 har. Vet at mange synes dette er jævli harry. Hva synes dere? Jeg klarer ikke helt å slippe tanken på at jeg synes det ser lekkert ut... :p

b62.JPG

b64.JPG

Skal ikke ha sånn deksel som man limer på, men chrome-deksel som man bytter ut det originale dekselet på speilet med.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

jeg synes det ser veldig harry ut, med mindre man har andre krom-detaljer på bilen så det blir en slags helhet over det. hvis du har krom på grillen, listene og litt sånn kan det bli bra!

bare kromma speil blir litt malplassert synes jeg.. men avhenger jo også av fargen på bilen osv. post bilder av bilen din så blir det lettere og komme med en mening. ;)

Lenke til kommentar
jeg synes det ser veldig harry ut, med mindre man har andre krom-detaljer på bilen så det blir en slags helhet over det. hvis du har krom på grillen, listene og litt sånn kan det bli bra!

bare kromma speil blir litt malplassert synes jeg.. men avhenger jo også av fargen på bilen osv. post bilder av bilen din så blir det lettere og komme med en mening. ;)

5995186[/snapback]

Veldig enig i at det blir feil med chrom speil om man ikke har noe annet chrom på bilen. Men jeg har "chrom-pakken" til Audi da, d.v.s. chrom lister rundt vinduene, chrom grill og chrom (blanke isåfall) tak-rails.

Vedlagt et bilde av min egen bil. :)

post-27284-1146126151_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Veldig enig i at det blir feil med chrom speil om man ikke har noe annet chrom på bilen. Men jeg har "chrom-pakken" til Audi da, d.v.s. chrom lister rundt vinduene, chrom grill og chrom (blanke isåfall) tak-rails.

Vedlagt et bilde av min egen bil. :)

5996262[/snapback]

På din bil tror jeg faktisk det kunne blitt bra! :)

Lenke til kommentar
Bare du holder deg unna de hvor du kan speile deg på begge sider er jeg fornøyd! Børstet alu er vinneren!!

6002026[/snapback]

Hehe, vet ikke helt... Vanskeligere å få tak i de i børstet alu. Stort sett chrom-varianten som blir solgt. Chrom er jo det S4 bruker, mens RS4 bruker børstet alu.

Får se hva det blir, hehe...

Tar forøvrig i mot flere synspunkter. :w00t:

Lenke til kommentar
Er det mulig og få tak i børstet alu så tror jeg absolutt det ville sett best ut!

6002524[/snapback]

Da spør jeg, noen som vet hvor man kan kjøpe det? ;)

Har funnet chrom-speil her. :hmm:

Kan seff kjøpe originale RS4-speil, men de koster jo 10k. :p

Lenke til kommentar

På den A3'en jeg kjører til vanlig, som forøvrig er en 2005 mod 1,6FSI, som er av en mørk gråfarge, er det ekstremt pent med S-speil, krom, eller hva nå det er. Og 18" Orginale RS4 felger fra forrige modell ser bare ekstremt bra ut! På A4 generelt av nyere type, altså, fra 2002(?) og utover, ser det meget bra ut med slikt! Når det gjelder kjøp, gå til din Audi/VW-forhandler og spør. Jeg betalte 1800 tror jeg, for de som sitter på A3'en i alle fall!

Lenke til kommentar
Er det mulig og få tak i børstet alu så tror jeg absolutt det ville sett best ut!

6002524[/snapback]

Da spør jeg, noen som vet hvor man kan kjøpe det? ;)

Har funnet chrom-speil her. :hmm:

Kan seff kjøpe originale RS4-speil, men de koster jo 10k. :p

6002588[/snapback]

Det koster å være kar! Har du prøvd tyske e-bay?

Lenke til kommentar
  • 3 år senere...

Bestilt matt alu fra quattroco selv, kommer i morgen :) Har matte rails så mener det må være kurrant.

Trenger dog å få tak i en S4 grill, men usikker på om denne passer i originalfangeren? Har hørt litt motstridende om det, noen med peil?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...