Doogle Skrevet 26. april 2006 Del Skrevet 26. april 2006 (endret) Dette ser jo ganske lovende ut: Besides being home to the newest trailers, demos, game content downloads, and more, it will also play host to some of the hottest downloads from E3 2006. "It is our goal to bring E3 home to Xbox Live members as best we can, all the videos and the news as quickly as possible," vowed Peter. "We will give you the flavor of what's going on, on the show floor and some of the stuff that we are showing and debuting here." Xbox Live members should be able to play many of the demos that even the celebrities will be testing out at E3 http://www.xbox.com/en-US/community/news/e...reinterview.htm Endret 26. april 2006 av Doogle Lenke til kommentar
Excelsion Skrevet 26. april 2006 Del Skrevet 26. april 2006 Er de lure, så tar de betaling også Lenke til kommentar
Doogle Skrevet 26. april 2006 Forfatter Del Skrevet 26. april 2006 Jeg tror nok de ser andre verdier i dette enn å ta betalt for 'egenreklame'. Full Xbox-live funksjonalitet skal jo forøvrig være gratis for alle under E3-uken visstnok. Lenke til kommentar
DilliMusic Skrevet 26. april 2006 Del Skrevet 26. april 2006 Jeg tror nok de ser andre verdier i dette enn å ta betalt for 'egenreklame'. Full Xbox-live funksjonalitet skal jo forøvrig være gratis for alle under E3-uken visstnok. 5990473[/snapback] MS er golddigger. silver skulle jo være gratis men ble ikke det nei. lol. Lenke til kommentar
Doogle Skrevet 26. april 2006 Forfatter Del Skrevet 26. april 2006 MS er golddigger. silver skulle jo være gratis men ble ikke det nei. lol. 5991470[/snapback] Eh jo, silver er gratis. Hvor får du alt søplet du sprer utover forumet fra? Sitter du og dikter opp selv? Lenke til kommentar
V3se7 Skrevet 26. april 2006 Del Skrevet 26. april 2006 Jeg tror nok de ser andre verdier i dette enn å ta betalt for 'egenreklame'. Full Xbox-live funksjonalitet skal jo forøvrig være gratis for alle under E3-uken visstnok. 5990473[/snapback] MS er golddigger. silver skulle jo være gratis men ble ikke det nei. lol. 5991470[/snapback] Jeg skjønner at du er hardbarka PS3 fan og sluger det sony sier og sprer dritt om de andre konsollene, men kan du ikke holde deg til fakta i hvertfall? Så kan du heller snakke PS3 med vennene dine. Silver er gratis Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 26. april 2006 Del Skrevet 26. april 2006 hvorfor kan man ikke streame på live? filmer og trailere osv... unødvendig at man må laste det ned til hdd.. og så spille av.. Lenke til kommentar
Daisy Chain Skrevet 26. april 2006 Del Skrevet 26. april 2006 Dette kommer nok etterhvert ved ulike oppgraderinger- Lenke til kommentar
Mala Skrevet 26. april 2006 Del Skrevet 26. april 2006 Jeg tror nok de ser andre verdier i dette enn å ta betalt for 'egenreklame'. Full Xbox-live funksjonalitet skal jo forøvrig være gratis for alle under E3-uken visstnok. 5990473[/snapback] MS er golddigger. silver skulle jo være gratis men ble ikke det nei. lol. 5991470[/snapback] Ägd Anyways,no kommer nok eg til å sitte en del timer forran PC-skjermen under E# dagene,så dersom det ikkje blir så mye eksklusivt over Live,kommer eg nok ikkje til å benytte meg av tilbudet. Dukker det opp noe sikelig snaxy så er det abre til å kaste seg over kontrollern å få det ned :!: Men er jo flott for de som kansje ikkje har PC i hus der og da Lenke til kommentar
Wooho Skrevet 26. april 2006 Del Skrevet 26. april 2006 Dette var gode nyheter. Satse på masse god snacks fra årets E3. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå