Gå til innhold

Beste kebaben i Oslo?


Hotel Papa

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
I den dårlige enden av torggata finner du også Marinos Kebab som har blitt kåret til Oslos beste kebab av Aftenposten(?).

I hvertfall så er kebaben der utrolig god, verdt å teste ;)

5992962[/snapback]

Idiotavisen testet bare kebabsjappene i torggata.

 

Uansett er det nok liten tvil om hvilken kebabsjappe som er mest suksessrik. Bislett har åpnet Bislett 2 100 meter nede i gata, samt en indisk curry-restaurant med alle rettigheter.

 

Nei, det er ingen, la meg si det igjen, INGEN steder i denne byen som er bedre enn Bislett når det kommer til babb.

Lenke til kommentar
Ekte tyrkisk kebab er laget av Lammekjøtt... Men den som blir solgt i stor byene aner jeg ikke hva er i..

Tror det er en blanding av diverse greier sånn som grillpølser, altså restene fra et eller anna! godt er det ivertfall :p

driter i om det er katte eller rottekjøtt, smaker det godt så er det verdt å spise det :wee:

 

 

Shikaru: hvor ligger den? denne adressen? 

Bari Pizza Gergis

Torgg. 23, 0183 Oslo

5990321[/snapback]

(Gadd ikke lese igjennom hele tråden)

 

Der var jeg å spiste i går :p

Veldig bra pizza. Eneste sjappa med sånn fin innredning, tømmerstokker på veggene etc.

 

Men angående kebab. Jeg er enig med Even her. Den kebaben som dere alle synes er så fryktelig god er jo helt lik overalt. Det er det samme kjøttet levert fra samme fabrikken. Men hvis dere vet hvor dere skal gå kan dere få ekte kebabkjøtt fortsatt i Oslo. I Kebabstreet som vi kaller det, torgata, ligger det en sjappe som selger ekte shawarma med lammekjøtt og fantastisk marinade. Det er en helt annen opplevelse enn det dere er vant til. Antakeligvis vil mange av dere i grandiosa generasjonen ikke like den en gang, men de som liker den, de faller for den.

 

Nå husker jeg ikke navnet på den, men den ligger på østsiden av gata nesten lengst mot Akerselva. Man kan kjenne den igjen på at en av benkene peker ut mot gata. Jeg føler meg som en trailersjåfør når jeg sitter der og ser ut :cool:

Lenke til kommentar
Ekte tyrkisk kebab er laget av Lammekjøtt... Men den som blir solgt i stor byene aner jeg ikke hva er i..

Tror det er en blanding av diverse greier sånn som grillpølser, altså restene fra et eller anna! godt er det ivertfall :p

driter i om det er katte eller rottekjøtt, smaker det godt så er det verdt å spise det :wee:

 

 

Shikaru: hvor ligger den? denne adressen? 

Bari Pizza Gergis

Torgg. 23, 0183 Oslo

5990321[/snapback]

(Gadd ikke lese igjennom hele tråden)

 

Der var jeg å spiste i går :p

Veldig bra pizza. Eneste sjappa med sånn fin innredning, tømmerstokker på veggene etc.

 

Men angående kebab. Jeg er enig med Even her. Den kebaben som dere alle synes er så fryktelig god er jo helt lik overalt. Det er det samme kjøttet levert fra samme fabrikken. Men hvis dere vet hvor dere skal gå kan dere få ekte kebabkjøtt fortsatt i Oslo. I Kebabstreet som vi kaller det, torgata, ligger det en sjappe som selger ekte shawarma med lammekjøtt og fantastisk marinade. Det er en helt annen opplevelse enn det dere er vant til. Antakeligvis vil mange av dere i grandiosa generasjonen ikke like den en gang, men de som liker den, de faller for den.

 

Nå husker jeg ikke navnet på den, men den ligger på østsiden av gata nesten lengst mot Akerselva. Man kan kjenne den igjen på at en av benkene peker ut mot gata. Jeg føler meg som en trailersjåfør når jeg sitter der og ser ut :cool:

5995772[/snapback]

 

 

Er det samme kjøtt som på Mediteranian eller hva den heter?

For isåfall så forlanger jeg at du husker navnet på den!!

Seriøst det_er_ekte_kebab!

Skal aldri mer spise det sølet av pita greier igjen etter denne ass, det var heaven liksom hehe :w00t:

 

Edit: da må den ligge på andre sia av Mediteranian da? ahh frister for en til i dag :p

Endret av EvenruD
Lenke til kommentar

De jeg synes leverer best kebab er Bislet kebab (stor kebab og 0.8L drikke for 50 spenn), Brugata kebab, ved gunerius der (kebab med lammekjøtt og god dressing, koster 45kr, men det er verdt det) og New Beirut ved eldorado kino (koster bare 30kr for liten kebab som er stor nok)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...