Gå til innhold

Beste kebaben i Oslo?


Hotel Papa

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Bislett-kebab er visst det beste.. Er ikke velidg glad i det, men alle de staute kara på skolen sier det er stedet. Ellers er visst "Dronningens Kebab" eller noe ved kirke risten (det det heter, sant?) også god.

 

Edit: leif på besøk.

Endret av Ronja
Lenke til kommentar
(Ei jente jeg kjenner fikk salmonellaforgiftning fra kebab... Sleit med ettervirkninger og hoven kropp et år etterpå)

5990272[/snapback]

Jeg skal slutte å spise all mat. Det er nok tryggest. :)

5990371[/snapback]

Du må nok spise noe :wee:

5990397[/snapback]

Nope. Jeg kan dø av det.

5990414[/snapback]

 

Sant nok :roll:

Lenke til kommentar

Jeg sverger til Nesbru kebab ettersom jeg har vokst opp med den, og Mohammad er kammerat :p Man får usannsynlig store mengder kjøtt, sausen er utrolig god og den er bra priset. Eneste negative med den er at det ikke følger med så mye tilbehør i den. Bare mais og salat m/dressing... Likevel vil den alltid være kebaben i mitt hjerte :)

 

Av Oslo-babbene har jeg to favoritter: Bislett og Mediterranean.

Mediterranean ligger øverst i Torggt, nesten der den møter hausmannsgate. Kylling og lam schawarmaen er heeeelt utrolig!

Lenke til kommentar
I Bergen er kebab rullekebab. Det synes jeg er best :)

5990733[/snapback]

Det er ganske digg, men vanskelig å spise.

 

Når du kommer deg litt nedover renner dressingen ut og folk kan tro du har gjort noe tvilsomt.

5990832[/snapback]

 

Sånn er det på Bari i oslo.

Rullekebab that is.

Det er digg.

Måtte le når en jeg kjenner sølte saus :!:

Ser litt tvilsomt ut som du sier tomat-ulf.

Lenke til kommentar
Av Oslo-babbene har jeg to favoritter: Bislett og Mediterranean.

Mediterranean ligger øverst i Torggt, nesten der den møter hausmannsgate. Kylling og lam schawarmaen er heeeelt utrolig!

5990810[/snapback]

 

Ååååå fy faen ..... Valget falt på denne og jeg må si det er noe av det beste jeg har smakt i hele mitt liv :D

 

Spiste to av de lam schawarmaene og fy søren så godt det var, er det ferskt lamme kjøtt de bruker som de bare griller?

Kan anbefale denne ass, var ikke så stor da og kosta 49kr for en schawarm :thumbup:

Lenke til kommentar

haha he picked mine! yeeehaw! den er helt nydelig og et veldig godt valg i oslo!

MagnusW... Nesbru er sjef, og fin ettersom jeg kommer fra asker, men den er som sagt ikke helt i oslo :p

 

EvenruD: ja de bruker ferskt kjøtt i både lam og kylling, nydelige greier! gleder meg til jeg skal hjem på ferie!

Endret av Sneakerholic
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...